Lancôme 淨澈亮肌精華水|煥活新肌綻放、令未來更淨澈|iTRIAL用家分享

13.04.2022

自從經常要戴口罩出街之後,加上經歷乾燥潮濕嘅天氣,面部肌膚都變得非常乾燥缺水,膚色方面都變得暗啞,一起身照鏡總係覺得冇嚟神氣,踏入新一年2022年,愛美嘅我實行要令自己嘅肌膚變靚啲,以新肌綻放、未來更淨澈為目標,所以在護膚品上我都會比以前更懂挑選,知道最近Lancôme 蘭蔻 推出了「 淨澈亮肌精華水 」,試咗一段時間都覺得有唔同嘅效果,在膚質上有大大的改善,簡直就啱晒我以上嘅肌膚需要,今次我就率先在iTRIAL美評來實測一下它的威力,俾大家知道佢有幾好用先得!

Text & Photo: Ta Choi (IG:tachoi )

實測Lancôme 蘭蔻 淨澈亮肌精華水 Clarifique Refining Enzymatic Dual Essence




Lancôme 蘭蔻 淨澈亮肌精華水 Clarifique Refining Enzymatic Dual Essence

價錢:$790/150ml(圖中試用品為90ml裝)

產品介紹:

這一支精華水啟發自30年酵素科研,當中更蘊含如珍珠般珍貴的植物 - 法國山毛櫸嫩芽萃,唔講唔知呢一種植物只會喺每年初春於法國森林以人手採摘一次,所以極其罕有,致其獨特雙層精華配方發揮着雙重功效,能促進肌膚表皮細胞更新、令肌膚亮澤,膚色變得更均勻透澈,從而塑造出淨澈肌膚,研究指出持續使用1星期,有87%女性同意肌膚更顯淨澈;持續使用1個月,有88%女性同意肌膚更顯透亮; 89% 女性同意毛孔變得緊緻不明顯。
( 以上數據取自51位亞洲女性使用1 星期及4 星期後之自我評估 )

質地易推度:4分

這一款精華水有別於一般用嘅精華水,因為精華係採用護膚油及水漾雙層配方嚴格配製,以獨特的97 : 3比例將成份揉合於兩種精華質地,一倒出精華油質地呈透明輕薄,輕輕推開後都唔會覺得好笠,反而係好滋潤,好像有一層薄薄的保護膜滋潤住肌膚,就算現時潮濕嘅春天用都唔會加重肌膚負擔。而且用後保濕力超好,膚色變得水潤,更美白提亮了❤️確保水漾護膚配方可發揮強大的煥活功效,4周重塑淨澈肌膚!



 即時保濕度: 4.5分

未搽前測試的肌膚狀況得出的水份指數是24%在搽上精華水後,再測試肌膚即時的水分指數是29%,上升了5%,可見有顯著的即時保濕效果!
日間使用精華水後,都不用再搽保濕日霜再上妝,都沒有卡粉嘅情況發生呢!
 

光澤度: 5分

本身面部乾燥有細紋、甚至乎脫皮嘅位置,用後可以立即修復,好像有一層保濕滋潤嘅薄膜保護着肌膚,膚色隨即變得有光澤,瞬間令膚色均勻、透澈亮澤。

毛孔細緻度: 4.5分

由於精華水有促進肌膚表皮細胞更新嘅功效,用後整體膚質有所改善,摸到自己的肌膚變得更柔滑細緻,特別係面頰上粗大的毛孔,現在看上去比以前收細緊緻了,顯現彈彈水潤光澤肌,上妝更比以前更貼服呢。

總評︰

Lancôme 淨澈亮肌精華水確實有非同凡響嘅威力,相比起一般化妝水它蘊含滋潤保濕的護膚油及水漾雙層配方,難怪連續使用一段日子後,肌膚有那麼明顯嘅變化,膚色上變得更有光澤之餘,甚至乎因戴口罩導致嘅敏感泛紅脆弱肌膚,不穩定的位置也有修復、滋潤嘅效果,可見脆弱敏感肌膚都好啱用,所以非常推薦比各種膚質人士去使用。
你都想同我一樣新一年去實行「 新肌綻放、未來更淨澈 」嗎?快按連結了解更多!

總評分
4.75
質地
效果
抵買
推薦
Share :