perFACE 冷凍溶脂療程 | 無痛冷凍溶脂 重塑美麗線條|iTRIAL用家分享

27.07.2022

自己也曾經為夏天瘦身而煩惱,去用節食或藥物方法解決,但好快又會反彈,而且唔持久。最近perFACE引入了最新CoolSculpting® Elite 升級冷凍溶脂療程,可以體驗無創瘦身效果。而且perFACE有三大溶脂保證,比以往: 1. 溶脂時間-50% , 2. 溶脂範圍覆蓋+18% , 3. 溶脂成果一次減27%脂肪),大家都同我一樣想要完美身形線條嘅姊妹們,就唔好錯過啦!一齊睇我iTRIAL美評實測效果如何,係咪真係值得推薦俾大家啦!

Text & Photo:  Kami  (IG:kami_c29 )

為何選擇perFACE?

對於挑選醫學美容公司,我會選擇擁有經驗豐富的專業者。perFACE的治療師均獲得國際認證,完成專業訓練及考取國際證書,專業資格得到市場認可。而且perFACE更自設醫美學院,是市場上唯一獲政府認可的上市機構可為業內的光學治療師開辦發牌課程。

醫學美容中心口碑和認可都係重要的考慮因素,而perFACE十分符合我的要求!perFACE領先市場13年,為顧客度身訂造最適合的專美方案,獲獎無數備受客人認同。

於2021年,perFACE冠名贊助ViuTV選美節目《造美人》,療程配合強大醫美團隊及100%原廠正貨,效果得到市場高度肯定。

perFACE半島酒店醫美會所

perFACE經已強勢進駐半島酒店,是唯一一間醫美上市公司進駐最具歷史性奢華之半島酒店商場,同時成為第一間「半島酒店溶脂中心」,讓你於奢華高雅的環境下享受最高效、最優越的纖體及醫學美容療程。

亦會從你所需出發,TailorMade你的個人減脂修形方案 - 「先了解、後定製」,評估你的身形數據,再幫你重塑理想身形,精準減、精準瘦! 

革新升級CoolSculpting® Elite升級冷凍溶脂

引入全新升級CoolSculpting® Elite冷凍溶脂,整個療程只需比以往減一半嘅療程時間, 只需35分鐘同時定位2個部位,可以高效減脂高達27%。時間快捷又有顯著效果!

全新C形治療頭設計, 更符合各大小部位及線條的需求,療程覆蓋範圍增加高達18%,獨特雙機頭設計,一次同步修形2個部位,脂肪會隨新陳代謝自然排出體外,既安全又持久不反彈。

CoolSculpting® Elite技術已得美國FDA認證以及27個國家的歐盟CE認證,獲得國際級認可~

多個部位都適合,針對9大脂肪難減部位消脂 (大腿內及外側、腰部、腹部、副乳、上背、上臂、臀底線及下巴)

特定低溫指針對脂肪層, 無損肌膚及其他組織安全無創恢復期。完全適合想要瘦身但唔想有傷口嘅姊妹們!! 而且CoolSculpting® Elite全球已超過1100萬,真實用家成功見證,你都快啲親身體驗啦!

療程的過程及感覺

今次嚟到perFACE半島酒店醫美會所,金色為主裝潢感覺已經令人覺得好奢華。四周明亮光潔,環境舒適。前台配襯粉紅色雲石枱,雍容而華麗。簡直係5星級Slimcation !

 

整個療程約35分鐘,治療師首先會喺想瘦嘅地方以筆劃上記號,然後消毒皮膚後,再用一層透明凝膠墊隔開皮膚和治療頭,保護肌膚再開始療程。

過程中,治療師會耐心講解程序同注意事項,服務相當貼心。

開始嘅時候,會感受到一股冷凍感在皮膚上,頭幾分鐘皮膚會感覺到有少少吸力同埋輕微拉扯感覺,隨後約15分鐘後,皮膚開始適應了就會再覺有好凍同拉扯感覺。

做完之後療程部位會有少少紅,但幾個鐘後就會減退。隨後治療師會進行黃金按摩2分鐘,以達致最佳效果。

療程完後手臂會有酸痹感覺,好似剛做完運動肌肉酸酸軟咁,治療師話屬於正常反應,有部份人可能會有起痧情況,隨後一兩天症狀就會消失。

完成後,手臂確實有明顯縮小,立即緊緻同結實咗。byebye肉都冇咁鬆弛呀~

  

總結:

這次五星級瘦身療程體驗,我對地點環境,舒適程度,以及地方潔淨,各方面都非常理想,治療師嘅專業知識,職員服務質素也相當滿意。而CoolSculpting® Elite無創溶脂更令我可以輕鬆地瘦身!

 各位想親身到半島酒店醫美會所體驗CoolSculpting® Elite ,立即登記: http://p.nmg.com.hk/fjt039

總評分
4.5
效果
技術
價錢
環境
Share :