perFACE 冷凍溶脂療程 | 貴婦級【躺住瘦】體驗|iTRIAL用家分享

27.07.2022

夏日熱辣辣又係背心熱褲短裙仔出動嘅時間啦,打扮靚靚心情都好啲,不過成身肥肉好扣分☹再者減肥可以話係大部分女生既”終身事業”,有時淨係節食真係唔夠,而且好快反彈,身體隨時變差呀!

所以今次拍住iTRIAL試左perFACE既【CoolSculpting® Elite 升級冷凍溶脂】

perFACE有三大溶脂保證,比過往:

(1)溶脂時間-50%

(2)溶脂覆蓋+18%

(3)溶脂成果一次減27%脂肪

推薦比想Keep住靚身形但又忙碌既都市女生或者好懶又想瘦既你,好似我咁生完BB之後身材好易走樣,又要照顧小朋友無咩時間做運動,呢個treatment真係名符其實既住「躺住瘦」,而且絕對可以針對一眾難減部位例如:手臂、大腿、腰腹同副乳,我地一齊黎睇下實測啦~

Text & Photo: ChoiChoi (IG: choi2.sharing

perFACE半島酒店醫美會所

PerFACE經已強勢進駐半島酒店,是唯一一間醫美上市公司進駐最具歷史性奢華之半島酒店商場,同時成為第一間「半島酒店溶脂中心」,讓你於奢華高雅的環境下享受最高效、最優越的纖體及醫學美容療程。

而且perFACE會從你所需出發,TailorMade你的個人減脂修形方案 - 「先了解、後定製」,評估你的身形數據,再幫你重塑理想身形,精準減、精準瘦!
 

 

革新升級CoolSculpting® Elite升級冷凍溶脂

- 比以往快1倍嘅療程時間,35分鐘同步減2個部位脂肪27%

- 脂肪隨新陳代謝自然排出體外,持久不反彈

- 美國FDA認證以及27個國家的歐盟CE認證,國際級認可保證

- 全新C形治療頭設計, 更貼服各大小部位及線條的需求,療程覆蓋範圍增加高達18%。

- 美國FDA 認證針對9大脂肪難減部位消脂 (大腿內及外側、腰部、腹部、副乳、上背、上臂、臀底線及下巴)

- 全球超過1100萬 真實用家成功見證

- 安全無創,無恢復期

療程的過程及感覺

 

 

 


今次去到perFACE最新選址位於半島酒店既醫美會所分店進行療程,呢間分店最近開幕,環境舒適更增添左幾分貴氣,遠遠已經可以見到一列金色縷空裝飾點綴既門面,繼續行就會見到寬敞既接待空間,粉紅色x金色真係perfect match,置身其中享受貴婦級既醫美體驗。

perFACE治療師係開始之前會解釋療程既原理同作用,當然唔少得注意事項啦,而佢地亦有問必答,所以唔洗擔心會係一知半解既情況下就開始treatment架!

 

開始之前治療師會先係你要進行療程既部位到畫好位置,之後再連接機器,以及解說接下落黎會發生既情況同所需時間,今次我選擇既部位係小肥肚(>_<)

治療師仲驚我坐得唔舒服,幫我係背脊額外墊上咕𠱸,務求我係接下落黎既35分鐘內都坐得舒適,一開始佢怕我緊張仲會同我傾下計令我放鬆,因為一開始你會感覺到一股吸力,漸漸有一陣涼意包圍,我自問好怕痛,療程位置會有少許痛感但可以接受,等到你適應左治療師先會離開,接下落黎就係個人「躺住瘦」時間,煲劇或者小睡片刻都由你話事,到療程差不多仲有5分鐘結束既時候治療師就會返黎,問下你情況同提醒完結之後會有黃金2分鐘係按摩時間,佢地會按摩接受完療程嘅位置,去推散結左晶既脂肪以致容易排出體外。

(治療師按摩中~)

(完成後治療位會有少少紅,但明顯見到肚腩鬆弛位變緊緻)

為何選擇perFACE?

選擇醫美唔可以隨隨便便,細膽又要靚既我非常重視安全性,perFACE既治療師均為持牌「激光治療」操作者,完成專業訓練及考取國際證書,專業資格得到市場認可,令我更有信心交比佢地。而且領先市場13年,為顧客度身訂造最適合的專美方案,獲獎無數備受客人認同。

企業得到ISO管理認證,更自設醫美學院,是市場上唯一獲政府認可的上市機構,可為業內的光學治療師開辦發牌課程。

於2021年,perFACE更冠名贊助ViuTV選美節目《造美人》,療程配合強大醫美團隊及100%原廠正貨,效果得到市場高度肯定

總結:

第一次接受醫美療程嘅我係舒適貴氣又安心既環境下進行,整體印象良好而且流程順暢。治療師亦有問必答且如實講出療程結束後可能產生既反應,例如部位會有少許痛感及紅腫,多久後會消散等等令你釋除疑慮。醫美變得不可怕,取以代之是安心及信心,相信日後再選擇醫美,我也第一時間會想起perFACE了。

各位想親身到半島酒店醫美會所體驗CoolSculpting® Elite ,立即登記: http://p.nmg.com.hk/chmxy8

總評分
4.25
效果
技術
價錢
環境
Share :