日本潤姬桃子 S1抗皺緊緻修護精華液| 打造飽滿緊緻的肌膚,從肌底煥發光澤|iTRIAL用家分享

16.04.2024

新年節日期間食多左煎炸食物,加上放假晚晚都好夜訓,令皮膚狀態變等差左,浮現種種問題;_;臉上多左小暗粒,笑起上來乾紋明顯,而且面頰兩邊多左斑點:(

一向用既精華液都只可單一解決某方面嘅問題,加上香港天氣潮濕,如果疊加使用太多護膚品又怕增加肌膚嘅負擔會引致更多暗粒!

今次試用一下來自日本的潤姬桃子新推出既一款擁有超人氣神級高濃度活性成分嘅S1抗皺緊緻修護精華液,而且有齊6大美肌功效,可以幫助美白、去斑、改善皺紋、收縮毛孔、修復粗糙肌和改善痘痘同痘印問題,簡化護膚步驟之餘又可以解決多種肌膚問題。

研究結果顯示,持續使用2-4星期可以明顯見證精華液嘅嫩膚修復力量,以及提升肌膚抵抗力!效果媲美國際專櫃品牌!

*輕盈水潤的質地,具有快速滲透的特性,賦予肌膚活力,全方位修復及打造飽滿緊緻的肌膚,從肌底煥發光澤~

*8大無添加:無色素、無香料、無矽、無防腐劑 Paraben、無礦物油、無紫外線吸收劑、無界面活性劑、無動物性成分,配方富含10%維他命B3 (市面上少見嘅濃度) 同積雪草成分,連敏感肌都可以用!

就等我實測試下好唔好用先!


Text & Photo: 小鹿 (IG:ohmydeeeer)


實測 URUHIME MOMOKO 日本潤姬桃子S1抗皺緊緻修護精華液 S1 Serum


URUHIME MOMOKO 日本潤姬桃子S1抗皺緊緻修護精華液 S1 Serum

價錢:$348/30ml



質地:  4.5分 

精華質地屬於超流質既一種,質地輕盈,勁容易推開,輕輕打圈已好快被皮膚吸收,而且一點也不黏笠,就算潮濕天氣使用,都唔會加重皮膚負擔!



即時保濕度:5分 

使用後皮膚濕度即使得以提升!能使到即時補水效果!控油效果也不錯喔~



提亮/美白度:4.5分 

假期晚晚都夜訓,令皮膚變得暗啞,使用精華一段時間後,肌膚有被提亮,膚色變得均勻,有點blingbling效果!!



緊緻提升度: 5分

連續使用7天後,皮膚變得緊緻,虎紋位置既細紋有輕輕減淡,相信再使用耐點會更明顯!面頰皮膚摸落有彈性,變得更飽滿!



皮膚修護力:5分

使用精華後,皮膚在敏感時期都無出現泛紅,而且近睇皮膚都覺得變得好了,有種白裡透紅的感覺~


總評:

連續已經用左日本潤姬桃子S1抗皺緊緻修護精華液2星期了,皮膚的確像飲飽了水,變得有彈性,就算平時化淡妝,睇落都覺得好精神,因為由肌底發出來的光澤!

一枝精華液有齊6大美肌功效可以幫助美白、去斑、改善皺紋、收縮毛孔、修復粗糙肌和改善痘痘同痘印問題,真係解決了皮膚多種問題!

超值得推薦比大家都一定要試一下!而且敏感肌都可用~真的好重要喔!

總評分
5
質地
效果
抵買
推薦
Share :