SK-II 皇牌神仙水(護膚精華) |神奇功效神仙水 深層滋潤提亮肌膚|iTRIAL用家分享

30.05.2023

話咁快又到夏天啦,一轉天氣肌膚就開始又乾又油,最慘係細紋浮現好顯老。

所以幾時都話要未雨綢繆,每日用 SK-II 神仙水由肌底角質層開始調理膚質;穩定肌膚,咁就唔洗擔心肌膚問題啦!

SK-II 神仙水係SK-II 皇牌,含有獨特專利成分的PITERA™,由天然發酵的酵母精華提煉出而成,富含氨基酸、維生素等多種營養成分,具有强大的保濕、抗氧化、修護和促進細胞细再生功效,顯著改善肌膚質地,令肌膚回復柔軟、光滑、富彈性。

聽講 SK-II 神仙水係可以令肌膚變得更加晶瑩剔透的「Secret Key」!今次等我Ms K 實測一下係咪真係咁掂啦!

Text & Photo: Ms K (IG:@ms_k_xoxo)

實測 SK-II 神仙水護膚精華 Facial Treatment Essence

SK-II 神仙水護膚精華 Facial Treatment Essence

價錢:$690 / 75ml ; $1,280 / 160ml ; $1,630 / 230ml

產品介紹:

SK-II 一直都以「改寫命運」作為品牌理念,透過產品令每個女性都可以喺生活中體驗到晶瑩剔透肌的「奇蹟」。

呢個傳奇故事就要先了解一下PITERA™嘅出現,話說當時科學家喺一間日本清酒釀酒廠發現一位年邁的釀酒工人,雖然臉上佈滿皺紋,但雙手就非常細嫩柔滑,原來神奇嘅秘密就係釀酒過程。於是經過深入研究及驗證,科學家在350種酵母中找到其中一種酵母加以專門發酵,就發現了一種神奇成分——PITERA™啦!

PITERA™含有超過50種微量營養素,與肌膚天然保濕因子結構相似所以非常容易被肌膚吸收,滋養呵護肌膚 。而一支SK-II 神仙水含有超過90% PITERA™護膚成分,可為肌膚深層注水,加上含豐富的維他命、氨基酸和礦物質等,改善肌膚水油平衡,調理膚質,令膚色均衡明亮,全面抵抗衰老!

一支就已經可以改善肌底,穩定膚況,緊緻毛孔,舒緩乾燥肌。

神仙水使用方法非常簡單,只需要每日早晚各使用1次,在潔面後取適量塗抹臉部,輕輕拍打至吸收即可。

Step 1. 把2-3滴精華倒在掌心 

Step 2. 將掌心中的精華均勻潤澤雙掌,輕輕擦勻全臉。然後按需要再倒出神仙水重覆此步驟

Step 3. 輕輕拍打臉部,直至精華完全吸收

如果時間允許,官方也建議通過濕敷的方式來給肌膚放鬆。


產品實測部份

質地易推度: 4.8分  

SK-II 神仙水的質地輕盈透明,類似水的質地,但比水更濃稠。神仙水非常容易被皮膚吸收,能夠迅速渗透到皮膚深層,為肌膚提供保濕和滋養。
 

滲透度: 4.8分  

SK-II 神仙水具有很高的滲透度,能夠深層滋潤肌膚,並且能夠迅速被皮膚吸收,搽完唔會在皮膚表面殘留油脂或黏膩感。
 

水潤度: 5分

SK-II 神仙水的水潤度非常好,使用前肌膚含水量只有25%,並不理想,使用神仙水後水分即時大大提升接近一倍。搽完已經即時可以令肌膚更加水潤、柔軟、光滑度大大提升。
 

毛孔細緻度: 4.8分

SK-II 神仙水具有改善毛孔粗大的功效,因為PITERA™ 含有多種氨基酸和天然果酸,有助促進肌膚代谢和皮膚細胞更新,改善毛孔粗大問題。用完一排,皮膚回復水潤,減少咗因為乾燥而引發的細紋,細看皮膚更柔嫩。


亮澤度: 4.8分 

SK-II 神仙水能夠提高肌膚亮澤度,令肌膚更加明亮,用咗一排,發覺真係改善咗肌膚底層,膚色無之前咁暗啞,改善肌膚水油平衡,就算無化妝都覺得肌膚係飽滿有亮澤感。
 

總評:

以前一到夏天皮膚就好乾,皮膚一乾就出更多油,跟住就愈來愈多暗粒、細紋。

用咗約兩星期 SK-II 神仙水,水油平衡改善咗,肌膚有明顯轉變。

神仙水獨特成分PITERA™ 做到滋潤、修護、促進肌膚再生,大大改善膚質,乾燥感無哂,肌膚亮澤有飽滿。

同埋SK-II 神仙水仲可以當化妝水、或者用於精華液或面霜前,作為基礎護膚品用,非常方便。

我自己會用於眼部做局部護理,先用化妝棉浸濕神仙水,然後敷在眼部,可以緩解眼部疲勞和浮腫。

經過今次實測,SK-II 神仙水果然係令到肌膚變得更加晶瑩剔透的「Secret Key」!

非常推薦大家使用,真係一枝好好用嘅神仙水!


想同樣擁有晶瑩剔透的肌膚?立即到SK-II 全線專櫃或概念店體驗Magic Ring肌膚測試及免費獲取皇牌產品體驗裝*(價值:$222),了解更多自己皮膚的實際狀況。 立即登記: bit.ly/43fI6NC

*客人須完成可供驗證的本地電話號碼登記成為SK-II Pre-club 會員或新會員及完成肌膚諮詢服務或Magic Ring 肌膚測試﹐即可獲贈皇牌產品體驗裝禮品一份。有關活動詳情,請諮詢SK-II 美容顧問。禮品數量有限。如禮品出現缺貨情況,SK-II 將有權以其他贈品取代而不作另行通知。如有任何爭議,SK-II將保留最終決定權。

總評分
4.75
質地
效果
抵買
推薦
Share :