OLAY抗糖精華|令肌膚重現年輕 解決暗啞無光 | iTRIAL用家分享

24.04.2023

有研究指出 女仔從20歲開始便是肌膚累積泛黃問題的加速期,聽落都幾得人驚。 仲會出現糖化問題,令本身嘅膠原蛋白變暗淡變黃,肌膚缺乏水份!

我相信不少女仔都試過坊間不少美白精華,但佢地都唔夠保水鎖緊水份,尤其係乾性肌膚嘅女仔更加唔適合,亦都試過不同美白產品:防曬、美白面膜、美白丸等…雖然係可以令肌膚白反少少,但係仍然缺乏光澤 ,再加上日常的飲食習慣,攝取高糖分高熱量:油炸、高脂、澱粉質都會引致膠原蛋白「糖化」。今次OLAY推出了高效透白光矅精華White Radiance Advanced Light-Perfecting Essence,28日就可以淡化10年暗沉泛困擾,成就關鍵解鎖「肌斷糖」!係咪真係咁犀利?等我為大家實測一下!

Text & Photo: Luna

實測OLAY 高效透白光曜精華 White Radiance Advanced Light-Perfecting Essence

OLAY 專研了美白29年,今次推出「高效透白光曜精華」,亦是大家熟悉的抗糖精華~以突破性抗糖美白科技,搵出「糖化」是令肌膚暗淡無光的元兇。今次精華主要成份由革糖素、維他命B3、米肌醇、活性維C組成,一支做到抗糖、淨化黑色素同時保濕、促進肌膚細胞再生,提升肌膚水潤、光澤、透白。抵禦糖分侵蝕肌膚,同時保護膠原蛋白不被糖化而變黃,還可加速代謝肌膚糖化物!

 

質地/易推度:4.6分 

泵頭設計,方便易用,而且水潤質地非常輕盈流動性強,容易推開!

吸收度:4.5分 

薄薄揸一層,1分鐘就做到瞬間滲透,肌膚毫無負擔,春夏都可以無負擔地用!

即時保濕度:4.2分

使用後皮膚皮膚濕度由34%上升至69%,早晚使用都夠晒水潤!



抗糖度:4.8分 

連續使用一個星期後,就算我中間有吃過1-2餐炸雞和火鍋,肌膚亦沒有因為糖化而生暗瘡、衰老和變黃。相反,這枝精華令我肌膚做到一定的抗糖功效,變得更亮白和改善初老的細紋問題而且膚色變得均勻。就算素顏都不怕!

亮白度:4.7分 / 皮膚修護力:4.6分 

使用精華後,皮膚變得強壯,敏感泛紅等情況都減少出現了,而且表面望落皮膚變得更有彈性,有減齡的感覺!


 

總評:

第一次使用後,雖然沒有看出太大分別,但已經感覺到肌膚好保濕,即時有水潤感覺。
連續使用幾日後,肌膚開始明顯變亮白有光澤。使用一個星期後,肌膚望落好有神,尤其我係輪班嘅上班族,長期睡眠不足,但用左呢支精華後,真的看出有分別,肌膚仲變得透亮,暗沉位置都淡了不了。
呢支精華適合亞洲人使用,就算天氣好潮濕黏笠都唔怕,因為真係吸收得好快,尤其適合乾性肌膚嘅女士們!十級推大家用。

總評分
4.5
質地
效果
抵買
推薦
Share :