維C濃D,毛孔細D 日本藥妝NO.1 樂敦CC 『特濃 版』| 混油肌也可以零毛孔?!|iTRIAL用家分享

01.12.2022

戴口罩這麼久以來,感覺肌膚就沒有好過,面油,暗粒,毛孔粗大出晒嚟,一個唔覺意缺乏護理變埋口罩肌, 尤其係暗瘡底油性肌嘅朋友,毛孔幾乎成了不可能改善的問題。試過好多產品,就發現外界好多護膚品都係暫時性,就好似搽左遮瑕膏、遮毛孔底霜一樣,治標唔治本。

這次試用了日本藥妝NO.1樂敦CC特濃版,感覺混油肌毛孔被拯救了!搭配美白淡斑維C化妝水以及樂敦CC美白淡斑維C水凝露,美白提亮效果更是加倍!

日本維C護膚法大公開!「1-2-3-急救痘印毛孔三文治大法」

Step 1: 維C化妝水打底,輕拍上面,仲淡淡嘅香味

Step 2: 特濃純維C精華能收細毛孔讓肌膚變細滑

Step 3: 美白純維C保濕Gel,啫喱狀感舒服,滲透力高而且有效地鎖住維C養份,倍大水光效果。

Text & Photo: Luna W 

 

實測 MELANO CC 美白淡斑維C化妝水 Bright Vitamin C Lotion

MELANO CC 美白淡斑維C化妝水 Bright Vitamin C Lotion

價錢:$79/170ml

產品介紹:

MELANO CC 美白淡斑維C化妝水 Bright Vitamin C Lotion添加左強勁滲透力的維他命C有助美白而且抑制黑色素積聚預防雀斑色斑黑斑。除此之外,仲添加左三種滋潤成份,包括天然草豆蒄籽、葡萄柚及檸檬萃取物精華,有效滲透至角質底層進行深度滋潤,仲有抗炎功效,能預防痘痘形成,適合各類型肌膚使用。仲充滿左淡淡嘅柑橘香味,香氣十足!

使用方法: 潔面後,滴兩滴在掌心,輕輕拍上面即可

產品實測部分

質地:5分

滴一滴在手背,再輕輕用手指推開,已經可以搽滿全手,質地非常輕盈,而且流動性極強,容易推開!


浸透度:5分

推開化妝水後,輕輕用力拍一兩下已經可以浸入皮膚,浸透力極強,完全不會對肌膚造成負擔!

實測 MELANO CC 特濃純維C精華 Premium Essence

MELANO CC 特濃純維C精華 Premium Essence

價錢:$135/20ml 

產品介紹:
Melano CC 特濃維C精華含有純維他命C X 3種維他命C誘導體有效提升浸透力至肌底真層,美白由內以外,讓肌膚透亮有光澤。 另外仲加入維他命B6 x 尿囊素,增強肌膚免疫力,促進細胞生長和修護力,改善粗大毛孔!做到美白同時殺滅暗瘡,淡痘印,急急收細毛孔功效!

產品實測部分

質地:5分

質地容易推開 ,很快滲晒入肌底被皮膚吸收,沒有黏笠感!

 

保濕度:4.9分

搽上面後,做到即時保濕效果,完全沒有乾的感覺。

淡痘印度:4.5分

連續用左5日,可見面上痘印有明顯減淡了,而且都無再增生新的痘痘!可見淡化同抗炎效果顯著。


提亮/美白度:4.7分

連續用左幾日精華後,可見面色有明顯提亮和有光澤,而且望落面色均勻了不少,摸起來亦更有彈性。

 

毛孔細緻度:4.5分

使用精華後,肌膚有明顯改善,摸落變得細滑左,毛孔明顯都變細了很多!上妝都不用再落厚厚的毛孔遮瑕膏,輕輕上一層輕簿的底妝已經有好氣息!
 

實測 MELANO CC 美白淡斑維C水凝露 Gel Creeam

MELANO CC 美白淡斑維C水凝露 Gel Creeam

價錢:$109/100g 

產品介紹:

Gel狀的面霜一向都係油肌大愛質地,今次維C水凝露仲加入左純維他命C和維他命E誘導體,令肌膚同時做到美白之餘,仲有保濕功效!浸透力強都不用多說,能直落肌膚底層,可以有效抑制黑色素,預防色斑雀斑等陽光對肌膚造成嘅傷害。而且仲加入山䇬萸果和白薑花精華,做到即時補水效果~飽滿水感肌!純天然成分,適合各類型肌膚使用 !

產品實測部分

質地:5分

質地gel狀唔黏笠,而且非常輕盈容易推開!少少已經可以cover全面!

 

保濕度:4.7分

細紋變得冇咁明顯,上妝變得更貼服,出街半日都唔見出現乾紋!

光澤度:4.5分

連續使用凝露數天後,肌膚望落比之前有光澤感,而且膚色都變得更均勻,有飽滿水感效果!
 

總評:

MELANO CC系列口碑好,性價比極高,百元左右就能讓肌膚日日食入純維C! 短短用左唔夠一個月,已經有意想不到的變化。其實,毛孔粗大同暗瘡印一直都令我好困擾,估唔到今次真係有效對付我最嚴重嘅問題,而且效果仲咁顯著! 所以今次真係好推薦大家都試下用呢個純維C系列!簡單三個步驟,改善提升肌膚質素,素顏都咁靚!

總評分
4.5
質地
效果
抵買
推薦
Share :