維C純D, 毛孔細D! 日本藥妝NO.1樂敦CC『特濃版』— MELANO CC特濃純維C | 挑戰近距離0毛 孔嫩滑肌|iTRIAL用家分享

01.12.2022

一直以來都是混合肌的我,毛孔粗大幾乎成了不可能解決的問題;每次出街就算不化妝也要搽遮毛孔底霜。長期使用遮毛孔底霜反而令毛孔堵塞嚴重,毛孔愈撑愈粗大。這次試用日本藥妝的NO.1樂敦CC『特濃版』——MELANO CC 特濃純維C精華真的驚艷到我。堅持每天讓肌膚食入濃濃純維C,毛孔肉眼可見底缩小了!

MELANO CC 特濃純維C Recipe: 1,2,3 收毛孔!結合4種維他命C誘導體能夠極速滲透肌底,另外亦添加尿囊素,重點收毛孔!

想效果更好,就要學習下日本美編獨門秘法:「1-2-3-急救痘印毛孔三文治大法」

Step 1: 維C化妝水打底,輕拍上面,佢有淡淡嘅香味

Step 2: 特濃純維C精華,收細毛孔,細滑肌膚

Step 3: 美白純維C保濕Gel,啫喱質感好舒服,鎖住維C養份,倍大水光效果。

連續使用28天,肌膚回復細滑,妝容都更貼服!

Text & Photo: Ms.K (IG:ms_k _xoxo)

實測 MELANO CC 美白淡斑維C化妝水 Bright Vitamin C Lotion

MELANO CC 美白淡斑維C化妝水 Bright Vitamin C Lotion

價錢:$79/170ml

產品介紹:

化妝水蘊含有效成分維他命C誘導體,高度滲透性,可以有效抑制黑色素,防止黑斑、雀斑形成。此外亦添加了殺菌抗炎及滋潤成分,如天然草豆蔻籽、葡萄柚及檸檬萃取精華,可以預防暗瘡形成同時進行深度滋潤。 

產品實測部分

質地:  4.7分

質地輕盈,淡淡清甜柑橘香,流動性高,好容易就可以在肌膚上推開。

滲透度: 4.8分  

高效滲透,搽完上去一推開,已經即時滲透落肌膚,大大提升肌膚水分。

 

實測 MELANO CC 特濃純維C精華 Premium Essence

MELANO CC 特濃純維C精華 Premium Essence

價錢:$135/20ml 

產品介紹:

- 全新特濃純維C配方美白,特別針對毛孔粗大及痘印兩大肌膚問題。

- 蘊含純維他命C x 3種他命C誘導體 : 精華可以速效滲透肌底層,令淡斑亮白效果更顯著。

- 另外亦蘊含維他命B6 x尿囊素:針對暗瘡護理,阻止痘痘惡化及去痘印,令肌膚毛孔更細緻。

 

產品實測部分

質地:  4.3分

質地很特別,晶透液狀,流動性好高,一搽上面已經自動流開。

保濕度:4.7分 

一搽上面已經感受到精華迅速滲透,保濕度高,肌膚即時回復水潤光澤。

淡斑度:4.8分

本身塊面比較多細細嘅淡斑,用完之後色斑問題明顯改善,面部較細小嘅色斑減少咗,較大嘅色斑亦都明顯淡咗,去斑效果顯著!
 

提亮/美白度:4.6分

持續使用一段時間,肌膚色素問題都有所改善,無之前咁黃及暗啞,面部整體膚色亮白度提升!

毛孔細緻度:4.5 分

持續使用一段時間,肌膚觸感變得較為柔軟,鼻翼兩側的毛孔都有改善,比之前緊緻,粉刺問題都改善咗!


實測 MELANO CC 美白淡斑維C水凝露 Gel Creeam

MELANO CC 美白淡斑維C水凝露 Gel Creeam

價錢:$109/100g 

產品介紹:

水凝露蘊含純維他命C及維他命E誘導體,可以有效滲透到肌膚底層,防止黑色素、色斑及雀斑形成,有助收細毛孔。另外配有山茱萸果、白薑花精華及檸檬果萃取,令肌膚水分提升,更光透明亮。

 

產品實測部分

 

質地:  4.7分 

半透明凝露,質地好輕盈,雲朵質地,一塗抹便化成水感質地,不黏手,好易推勻。

 

保濕度:4.7分 

好水潤!好水潤!好水潤!

一上手已經感受到好水潤,塗完肌膚好似注入咗水份咁,好有光澤,而且一啲都唔黏笠。

光澤度: 4.7分

使用一段時間後,能夠感覺到皮膚變細、變亮,顯老嘅色斑都明顯減淡,膚色均勻有光澤!
 

總評:

連續使用Melano「1-2-3-急救痘印毛孔三文治大法」後,感覺達到近幾年來毛孔最細的顛峰。膚色暗沉、膚色不均、色斑問題都大大改善!毛孔細緻返,可以唔洗成日用毛孔遮瑕膏!

建議大家要成個組合用~

先用精華均勻塗抹全臉,或者可以重點塗抹在想加強的位置,再用凝露當鎖水保護,保濕度大大提升!

總評分
4.5
質地
效果
抵買
推薦
Share :