L'Occitane 杏仁沐浴油| 極致滋潤身體保養 肌膚即時變得柔軟細膩

11.01.2022

平時臉部保養就做得多,反而成日忽略左身體嘅保養。要做個精緻女人,手手腳腳都好重要,身體保養一定唔可以忽視!特別係秋冬嘅乾燥天氣下,皮膚好容易甩皮或者乾到龜裂,唔單只傷害皮膚,而且都令外表大打折扣。最近體驗左L'Occitane 杏仁沐浴油 Almond Shower oil,令我對沐浴油有新嘅認識。今日就係iTRIAL實測評分,睇下佢到底好唔好用,值唔值得推薦!

Text & Photo: Antonia

 

實測 L'Occitane 杏仁沐浴油 Almond Shower Oil

L'Occitane 杏仁沐浴油 Almond Shower Oil

價錢:$220/250ml;$330/500ml

產品特色:

L’OCCITANE 全球熱賣的皇牌杏仁沐浴油,性質溫和, 發揮潔淨及保濕功效,為肌膚補充水份, 締造每日最令人期待的沐浴時刻。特別適合乾性肌膚。配方揉合了甜杏仁的強效保濕作用,與水混合後形成細膩泡沫,蘊含杏仁油及葡萄籽油,發揮柔膚作用,保持肌膚的天然平衡,發揮溫和潔淨及保濕功效,為肌膚補充豐沛水份。

質地: 4.5分 

在搓開之前,沐浴油呈油狀,延展性高。與水混合後,沐浴油會形成細膩泡沫,發揮溫和潔淨及保濕功效。佢唔只係沐浴油,仲係超級滋潤嘅潔淨沐浴露,洗完之後唔會有層洗唔乾淨嘅感覺留係皮膚上。

香味: 3.5分

雖然我個人唔係特別喜愛杏仁味,但對我來講搽上身都可以接受的。呢隻沐浴油並唔係廉價嘅香氣,而係一種非常自然嘅清香味,鍾意杏仁嘅朋友可以一試! 

即時保濕度: 4.5 分 

保濕滋潤度令人好驚喜!估唔到只係沖一沖涼,成個皮膚既Texture已經唔同左。左邊龜裂既肌膚,沖完涼後即刻變得肉眼可見的柔軟同光滑,肌理都變得細緻左好多!

總評:

在乾燥天氣推薦比大家使用,特別係冬天使用感覺相當不錯!用完L'Occitane 杏仁沐浴油後,雖然我麻麻地佢陣香氣,但係佢嘅效果係意外地好,用落就好似身體搽左層Cream咁滋養潤澤,而且可以Skip左搽Body Lotion呢個動作,好適合我呢啲懶得黎又要做精緻女生嘅人!

總評分
4
質地
效果
抵買
推薦
Share :