Kiehl's 醫學淡紋緊緻再生精華|肌膚更彈滑水潤有光澤 毛孔更緊緻|iTRIAL 用家分享

05.05.2022

要知道女仔過咗25歲,皮膚狀況就不如以往,皮膚缺水、幼紋、毛孔粗大等問題避無可避、要keep住皮膚年輕真係唔可以懶!

我皮膚比較乾,平時鍾意大笑,難免眼紋開始出現,虎紋都會比較明顯,所以依家都唔夠膽笑得太誇張!最近我就試用Kiehl’s 醫學淡紋緊緻再生精華,等我同大家實測一下,睇吓值唔值得推薦俾大家!

Text & Photo: Chantal


實測 Kiehl's 醫學淡紋緊緻再生精華 Retinol Skin-Renewing Daily Micro-Dose Serum

Kiehl's 醫學淡紋緊緻再生精華 Retinol Skin-Renewing Daily Micro-Dose Serum

價錢:$550/30ml ; $760/50ml

產品介紹:

黃金比例溫和配方

主要成分:純正A醇 Pure Retinol

加速細胞再生及促進膠原蛋白新生,改善皺紋細紋、毛孔及粗糙膚質,令肌膚更緊緻及飽滿

✓ 撃退7大肌膚問題: 皺紋,毛孔,緊緻,細紋,膚質,膚色,煥活再生

✓ 所有膚質適用

✓ 可以每天使用


質地:4.5

精華液質感比較輕薄,唔會黏膩,容易推開,分子比較細,容易吸收。


即時保濕度:4.5

適當份量在皮膚上打圈,容易滲透至肌膚,舒緩皮膚乾緊。用了一星期後更有感覺皮膚水潤了。

 

吸收度:4.8

精華分子比較細小,適當份量在皮膚上打圈,容易滲透至肌膚。

 

光澤度:4.8

精華滲透肌膚,皮膚感覺有光澤,更有彈性。

 

緊緻度:4.2分

使用2 星期後毛孔收細了 ,皺紋有輕微減退,相信長期使用皮膚會更加緊緻。


總評:

使用一次後,整體肌膚沒有即時明顯改善,但有緩和皮膚乾燥感。

連續使用幾天後,肌膚摸起來有彈滑,變得水潤,舒緩乾燥不適。

用了一星期後,感覺到肌膚變得比較有光澤緊,毛孔收細,皮膚細紋有改善。

我習慣晚上睡前使用,早上起床時,皮膚更顯光澤。推介大家一試!

總評分
4.75
質地
效果
抵買
推薦
Share :