Estée Lauder 新生活膚彈活輕盈面霜 | 實測逆生長神器 !? 看起來會年輕五年?

10.02.2022

最近幾個月成日都捱夜,又食無定時,加上帶緊牙套...
有晚通左幾日頂之後照鏡,見到皮膚狀態,我自己都嚇親!!
「嘩! 點解塊面咁Dum既!! 皮膚又黃又粗糙... 」
果下覺得原來女仔可以係咁易老!原來骨膠原流失既問題可以咁無聲無息咁發生,
不但皮膚不如以前彈滑,睇起來都無以前咁精神 :(
去到果下先知原來真係唔可以懶,趁年輕保養同Keep一個好既生活習慣,
原來真係好緊要 ...

好彩既係iTRIAL搵我去實測Estée Lauder全新升級的新生活膚全能系列 !
見到個產品宣傳寫了有90% 女性表示蘋果肌更見飽滿, 仲可以重點提拉笑紋及下顎線條添 !
仲有佢3天Pump起10倍膠原「彈」白, 似乎會好快見效~~

今次會係早晚用新生活膚彈活輕盈面霜Revitalizing Supreme+ ,又稱 #布丁肌面霜。
訓之前都會用埋皇牌產品 ANR  (第七代升級再生基因修復精華) 提升膠原 :D
睇下今次用既產品好唔好用,一個星期後我既肌膚會唔會更加緊緻~
碌落去睇下我推唔推薦大家啦~ 

Text & Photo: ANTONIA (IG:a.antoniaw )


實測Estée Lauder 新生活膚彈活輕盈面霜 Revitalizing Supreme+

Estée Lauder 新生活膚彈活輕盈面霜 Revitalizing Supreme+

價錢:$960 / 75ml

產品介紹:

今次的面霜主要針對三個最易顯老的部位:蘋果肌、笑紋及下顎線條,配合按摩,可以立體提升面部輪廓。產品的主要成分是芙蓉花。Estée Lauder從整朵芙蓉花提取而成芙蓉花-8分子精萃,善用花朵的8個不同部分,由收成、提煉到製造的過程更長達83天!每朵芙蓉花均由人手採集,芙蓉花於早上的膠原蛋白提升力量最為旺盛。
當芙蓉花-8分子精萃結合「辣木精華 + 膠原蛋白提升科技」,短短3天能10倍提升肌膚膠原蛋白的製造。


質地:  4.6分

佢既質地真係好似布甸咁滑! 密度高得來,質地一點都唔厚重,十分輕盈,延展性真的十分好! 

 

我將面霜塗抹在三大位置上,使用水份測試機,測試保濕度作對比:

即時保濕度: 5分

超驚喜! 我係冷氣地方stay左半日,本來的水分/油分是 24%:40%,處於一個「水油失衡」的狀態。
塗完之後,肌膚狀態立刻變得健康了,水分/油分是45%: 23%,功效超顯著 ! 


滋潤度: 4.5分  

皮膚馬上飲包水咁,摸落質感細緻好多!


緊緻提升度: 4.5分

左圖係用之前,皮膚的走勢是向下的,肌膚都有啲暗沉,笑紋、虎紋都出哂來,睇起來好唔精神咁 :(
右圖係連續使用7天後,配合規律作息,蘋果肌、笑紋及下顎線條都見到皮膚走勢明顯向上,皮膚都明亮了很多!! 

 

總評:

睇上面既使用效果都知道,今次的面霜真係十分有驚喜! 面霜不但容易吸收,質地又怡人的淡香,即時感覺又很保濕,又完全唔厚重同唔笠!
用左一個星期真係Feel到佢補返休息唔好既肌膚狀態XD 面唔會好塌,又可以 改善細紋~
同時配合 Estée Lauder的精華用,加上按摩,功效會更加顯著 XD


早上用 : SUPREME+ CREAM + ANR
夜晚用:  SUPREME+ CREAM + ANR

我通常會係要拍攝/第日要化妝前一晚急救皮膚,第二日成個肌膚狀態都會更好~~ 總括來說都十分推介大家使用 ~保養真係趁年輕持之以恆咁做,唔係去到真係見到皮膚問題,咁就好難補救架啦 :( 


如果大家有興趣既話, 可於官網或專櫃購買Estée Lauder 新生活膚彈活輕盈面霜Revitalizing Supreme+ (HK$960)~~ 

總評分
4.75
質地
效果
抵買
推薦
Share :