Estée Lauder 新生活膚彈活輕盈面霜|解決初老症狀|iTRIAL用家分享

20.05.2022

初老症狀出,就特別關注細紋、皺紋甚至頸紋等等問題,呢啲問題真係特別易顯老!又想令肌膚每一個細胞充滿彈性《Estée Lauder 新生活膚彈活輕盈面霜》就幫到大家喇!

Text & Photo:COEY

Estée Lauder 新生活膚彈活輕盈面霜

價錢:$550/30ml ;$960/75ml

產品介紹:

講吓呢盒面霜嘅厲害成份先喇!佢有全新成分「芙蓉花-8分子精萃」+「辣木精華 」+「仙人掌植物桿細胞萃取物」+「高濃度透明質酸 」!呢啲成份都令肌膚充滿膠原蛋白同鎖緊水分,長效保濕添!

 

- 全新成分芙蓉花-8分子精萃

提取而成的芙蓉花-8分子精萃,務求將當中的膠原蛋白增生力量保持於最頂峰的水平。

- 「生命之樹」辣木精華

有助「啟動」肌膚的天然抵禦力,抵抗外來侵害,並中和引致顯著老化的自由基。

- 仙人掌植物桿細胞萃取物及高濃度透明質酸

有助鞏固肌膚水份屏障,鎖水保濕,整天水潤嫩澤。高濃度透明質酸有助鎖緊水分,發揮24小時密集保濕效果。

 

【重點功效】

1. 抵禦初老跡象出現

2. 令面部輪廓更立體分明

3. 淡褪皺紋、細紋及頸紋

4. 深層滋養及鞏固肌膚屏障

5. 幫助鎖緊水分,長效保濕


產品實測部分

質地:  4.7分

面霜質感超級細滑,一細點便可輕輕推至全面頰。由於延展性比較大,所以使用份量也不需要很多。


即時保濕度: 4.5分

推開時面霜瞬間即時被肌膚吸收。肌膚即時好似飲飽水咁,脹卜卜,而且頓時變得有光澤。

明顯係保濕立即提升,細紋都撫平左


緊緻提升度: 4.3分

使用了大概1星期多後,下顎緊緻咗、蘋果肌飽滿咗、仲有笑紋都減淡埋添,輪廓變得立體咗。


總評:

面霜質感細滑,輕輕一推瞬間即時被肌膚吸收!好多用家使用後都有顯著功效,而我都唔例外。使用了大概1星期多後,下顎緊緻咗、蘋果肌飽滿咗、仲有笑紋都減淡埋添!現已持續使用咗一個月了,肌膚更水潤又有彈性!即使面臨現時較乾燥情況下,肌膚仍變得水潤透亮、細滑緊致、有彈性、有光澤感!係一盒超高CP值嘅面霜!

總評分
4.25
質地
效果
抵買
推薦
Share :