Bioderma 深層卸妝潔膚水|親膚卸妝水|iTRIAL用家分享

01.03.2023

新年嘅時候有姊妹嚟我屋企過夜,問我借落妝用品。我就拎咗支Bioderma 的卸妝紅水 Sensibio H2O 深層卸妝潔膚水出嚟,之後佢問我有冇卸眼妝的卸妝用品?我話一支Bioderma紅水就搞掂晒,佢好驚訝,哈哈😆

咁多年嚟我都喺一支紅水走天涯,獨有嘅Micellar潔膚配方,內含水溶及油溶份子,可全面洗淨肌膚毛孔內外污垢。

Text & Photo: LoveCathCath

實測 Bioderma 深層卸妝潔膚水 Sensibio H2O Cleansing


Bioderma 深層卸妝潔膚水 Sensibio H2O Cleansing

價錢:$228/500ml 

產品介紹:

- 青瓜植物精華,可補充潔面時候失去的水份,仲要唔洗過水,所以我架車內都會有支旅行裝紅水,玩夜咗隨時可以卸妝。夠晒方便。

- 性質天然,不含香料、色素、酒精

- 適合任何或敏感性皮膚

- 仿皮膚生物技術,pH5.5與肌膚相容,專利配方即時紓緩修復,強化肌膚抵抗力,保護肌膚天然防禦屏障。

 

產品實測部分

 

卸妝/卸底妝/卸防水彩妝度:5分

用化妝棉沾滿Bioderma 深層卸妝潔膚水,輕敷要卸妝嘅部位10秒,輕輕抹拭,一抹就卸除整個眼妝。如果有用睫毛膏就要敷多2-3次。能輕鬆溶解及卸除整個妝容,包括眼影、粉底、胭脂及口紅等化妝產品。


 


用後臉部舒適度:5分 

感覺好清爽,唔會乾澀崩緊。
 

總評:

卸妝後感覺好清爽,唔會乾澀崩緊。

是我用過最方便好用的卸妝水。

總評分
5
質地
效果
抵買
推薦
Share :