Bicelle 全效維他命B5補濕精華|補濕由肌底做起|iTRIAL用家分享

20.05.2022

隨着年齡增長,肌膚大不如前,塊面開始有啲乾紋,好驚面上會出現皺紋,所以笑嘅時候都唔係好敢做誇張表情或者放任大笑,今次就等我率先測試Bicelle 全效維他命B5補濕精華好唔好用,實測一下佢嘅保濕能力先!

Text & Photo: Kennis.T (IG:kennis_tse)

 

實測 Bicelle 全效維他命B5補濕精華 Hydra B5 Gel

Bicelle 全效維他命B5補濕精華 Hydra B5 Gel

價錢:$329/30ml;$599/60ml

產品介紹:

醫學級補濕精華,做到真正嘅深層持效補濕,仲可以激活年輕細胞,因為內面蘊含胜肽及維他命B5的補濕精華有效抵抗皺紋嘅出現,超強補濕,賦活乾燥同修復受損細胞。

 

產品實測部分

質地/易推度:5分 

質地好水潤,不會黏笠,流動性好高非常輕盈易推,而且無色無味。
 

滲透度:5分 

質地好水好輕盈,搽上面吸收得好快,好啱夏天用,沒有厚重負擔
 

(左:Before|右:After)

保濕度:4.8分
滋潤度:4.5 分

能夠做到即時保濕,水潤有光澤,好適合夏天使用,雖然好薄身,但夜晚開冷氣亦夠滋潤。

 

 

光澤度:4分

去紋度:4分

使用後膚質水潤飽滿,膚色變得均勻透亮。
 

總評:

用咗Bicelle全效維他命B5補濕精華已有幾年,當時係美容師朋友介紹我用,最初用佢原因係皮膚底層較乾,第一次用嘅時候已經覺得好保濕,持續使用重可以改善肌膚嘅保濕度,鐘意佢由肌底去幫皮膚做補濕,質地好水好輕盈,又唔笠,搽上面吸收得好快,好啱夏天用, 係不斷回購嘅護膚品,性價比高,十分推薦比大家使用!

總評分
5
質地
效果
抵買
推薦
Share :