換領獨家福利:Borghese 皇牌修身養宮護理療程
分類: 療程體驗
獎賞兌換期: 2022-07-21 16:00 to 2022-07-27 23:59
剩餘名額: 0
所需美賞分: 150分
Share :

立即以美賞分換領Borghese 皇牌療程!💗

女人要靚,點可以懶!Borghese幫各位姐妹由內靚到外,依家只需要150美賞分,就能免費體驗皇牌療程!

 

❤️Borghese 修身養宮護理療程 (價值 $480)❤️

所需美賞分:150分

療程簡介:手腳長期冰冷、月經失調、痛經等,可能係「宮寒」!所謂「子宮暖,氣色好」暖宮療程可以護理子宮,改善宮寒症狀。調理好身體,想要自然好氣息無難度!


提提你:按下「換領」後就會馬上收到電郵,稍後會有專人聯絡告知預約詳情❤️

‧ 想知道自己儲咗幾多iTRIAL美賞分?立即登入查看「個人檔案的iTRIAL美賞分」就知道!

‧ 爭少少唔夠分?到「產品資料庫」找出你用過的產品,留言分享用後感就有10分!

‧ iTRIAL美評會不時舉行各種快閃賺美賞分活動,記得密切留意,多上iTRIAL網站,齊齊儲分換獎賞!

 

條款及細則:

1. 名額有限,先到先得,報名日期及時間以iTRIAL網站顯示時間為準。

2. 獎賞換領均取決於累積的美賞分是否足夠,以及 iTRIAL美評 是否最終接納換領申請。美賞分如果不足,換領要求將會自動視作無效。

3. 一經成功換領,將無法取消及退回相關積分。

4. 成功換領的會員將自動收到電郵通知。

5. 如有更改或任何爭議,新傳媒集團 及 BORGHESE 將保留最終決定權,包括隨時暫停、更改或終止活動之條款及細則,而毋須另行通知。

相關產品 Related Products