現有會員福利 | 免費 SKY FITNESS「雙人限定」拳擊訓練🥊
分類: 活動體驗
獎賞兌換期: 2021-09-07 15:45 to 2021-09-20 23:59
剩餘名額: 0
所需美賞分: 80分
Share :

iTRIAL會員禮遇嚟啦!現有會員只要使用美賞分,就可以帶埋朋友仔或者另一半,一齊體驗價值$960 的「雙人限定」拳擊訓練 (60分鐘) ,仲有私人教練為學員提供最貼身的督導,因應學員的個別需要而調整運動動作❤️!體驗地點位於尖沙咀,放工或者放假過去都好方便🥳!

*一人報名,二人同行!只需一位會員登記,就可帶埋非會員的朋友參加。

❤️️會員福利詳情❤️️

▶ SKY FITNESS HK
▶ 「雙人限定」拳擊訓練 (60分鐘)
▶ 價值:$960
▶ 名額:20名
▶ 所需積分要求:80分
▶ 截止申請會員福利日期:9月20日

立即行動換領會員福利,同朋友一齊全身消脂!

‧ 想知道自己儲咗幾多iTRIAL美賞分?立即登入查看「個人檔案」就知道!
‧ 爭少少唔夠分?即到「產品資料庫」搵你用過嘅產品,留言分享用後感就有10分!
‧ iTRIAL美評會不時舉行各種快閃賺分活動,記得密切留意,多上iTRIAL網站,齊齊儲分換獎賞!

❤️️ 課堂介紹 ❤️️

想短時間內消脂,就必須做高效燃脂的運動🔥!🥊拳擊訓練是全身上下,從頭到腳都需要同步投入的全面性運動,除高效燃脂外,亦能幫助健身者減壓,及提升上下身的協調性💪🏻!

名額有限,先到先得,換完即止,想同朋友仔或者另一半一齊做運動就要快手啦😆!

❤️️ SKY FITNESS 介紹 ❤️️

Sky Fitness 是全港首間揉合健身、運動治癒的私人健身中心,佔地6,000多呎,座落於尖沙咀核心地段K-11旁。以健康、快樂為本,1對1的服務為健身愛好者提供截然不同的運動體驗。每位教練教授的課堂均持有該課程的專業資格 。
地址:尖沙咀麼地道22-28號中福商業大廈2樓全層 (鄰近 K-11)
營業時間:星期一至星期六 9:00-22:00;星期日 10:00-19:00

條款及細則:
1. 名額有限,先到先得,報名日期及時間以iTRIAL網站顯示時間為準。
2. 適用於持有效香港身份證之 18 歲或以上客戶。
3. 獎賞換領均取決於累積的美賞分是否足夠,以及 iTRIAL美評 是否最終接納換領申請。美賞分如果不足,換領要求將會自動視作無效。
4. 一經成功換領,將無法取消及退回相關積分。
5. 成功參加的會員將會於5-7個工作天内以電郵收到個別通知。
6. 如額滿或不符合美賞分要求,將不作個別通知。
7. 成功參加者必須致電預約登記體驗,並於指定日期內前往指定地址享用是次體驗,逾期作廢,相關美賞分亦不會退回。
8. 如有更改或任何爭議,新傳媒集團將保留最終決定權,包括隨時暫停、更改或終止活動之條款及細則,而毋須另行通知。

相關產品 Related Products