tarte 粉底液 | 高度遮瑕粉底液 持效16小時 塑造偽素顏效果

21.09.2021

成日喺網上買嘢,見到tarte嘅粉底液有好多好評同介紹,最近我都終於試咗佢哋嘅tarte Amazonian Clay 16-hour Full Coverage Foundation,係香港Sephora可以買到。等我試吓係咪真係咁好用,再推薦俾你哋先~
 Text & Photo:aliceblacku

實測 tarte Amazonian Clay 16-hour Full Coverage Foundation

tarte Amazonian Clay 16-hour Full Coverage Foundation

價錢:$345

色號:22S Fair Sand

產品特色:

粉底液採用全新配方,妝容持久長效16小時,粉底液另一特色係添加了亞馬遜泥,仲係純素美容,不含有害物質。


質地:3.8分 

粉底液擠出來的時候比較杰身,質地唔算易推,真的像是泥膜。不過根據這個質地,相信遮瑕效果應該不錯。


貼服度:4分 

粉底液整體都好貼面,搽一層唔會有浮起嘅現象,可以搽多一層。


光澤感:3.5分 

呢款粉底屬於無瑕粉底,光澤感唔算突出。不過上妝後肌膚顯得自然,有偽素顏、很柔和的效果。

遮瑕度:4分 

tarte粉底液嘅遮瑕能力幾高,連我面上嘅啲淡斑同暗瘡都可以遮到,暗瘡的話要搽多一層比較好,整體遮瑕度滿意。

 

持久度:3.8分 

使用8小時後,持久度不錯,只有T字位和面額位置有出油情況,但妝效仍然不錯。
 

總評:

tarte Amazonian clay 16-hr foundation 顏色選擇好多,有適合亞洲人用的帶黃色粉底,或者係想要透白美肌粉底都有,粉底嘅遮瑕度亦都滿足到我。佢哋的粉底液另一特色係添加了亞馬遜泥,而且係純素美容,所以都推薦大家可以買黎試下,如果有興趣的話,可以去香港Sephora到買。

總評分
3.75
質地
效果
抵買
推薦
Share :