perFACE 冷凍溶脂療程 | 全新科技升級體驗 躺著減27%脂肪|iTRIAL用家分享

27.07.2022

減肥瘦身係每個追求完美嘅女生的終身事業,我都唔例外。由中學開始,我試盡咗唔同嘅減肥方法,例如:節食、食減肥藥、每日一杯生薑朱古力等等。但好多時都維持唔到、反彈、效果唔明顯、甚至有副作用。而今次iTRIAL美評家我會實測perFACE最新嘅CoolSculpting® Elite 升級冷凍溶脂,perFACE有三大溶脂保證,比過往:1. 溶脂時間-50%,2. 溶脂範圍覆蓋+18%,3. 溶脂成果一次減27%脂肪。今次就試下係咪有效又唔會反彈啦!

Text & Photo: 肥桃 (IG:suen_momo)

perFACE半島酒店醫美會所

perFACE經已強勢進駐半島酒店,是唯一一間醫美上市公司進駐最具歷史性奢華之半島酒店商場,同時成為第一間「半島酒店溶脂中心」,讓你於奢華高雅的環境下享受最高效、最優越的纖體及醫學美容療程。 perFACE從你所需出發,TailorMade你的個人減脂修形方案 - 「先了解、後定製」,評估你的身形數據,再幫你重塑理想身形,精準減、精準瘦!

革新升級CoolSculpting® Elite升級冷凍溶脂

- 比以往快1倍嘅療程時間,35分鐘同步減2個部位脂肪27%

- 脂肪隨新陳代謝自然排出體外,持久不反彈

- 美國FDA認證以及27個國家的歐盟CE認證,國際級認可保證

- 全新C形治療頭設計, 更貼服各大小部位及線條的需求,療程覆蓋範圍增加高達18%。

- 美國FDA 認證針對9大脂肪難減部位消脂 (大腿內及外側、腰部、腹部、副乳、上背、上臂、臀底線及下巴)

- 全球超過1100萬 真實用家成功見證

- 安全無創,無恢復期
 

療程的過程及感覺

半島酒店醫美會所環境高雅舒適,等候區寬敞舒適,大堂明亮堂皇。治療室乾淨整潔,令人感到安心零壓力。

 

療程過程

進行療程前,治療師會同我確定好治療嘅位置。用專用嘅原廠筆標記好療程嘅位置,安排我坐上治療床上面。開始治療之前,治療師會逐步同我解釋每個步驟,不時會問我有冇感到不適,好細心。因為我選擇大脾內側進行治療,治療師好細心幫我墊高大腿,減少不適。進行療程嘅時候,治療師同我傾計,分散緊張感。

 

 

療程過程感覺

正式開始前,治療師會用一張原廠濕紙巾清潔治療部位,再係治療部位上面用一層透明凝膠墊隔開皮膚和治療頭。一開始會先吸真空治療位置,確定位置同真空感後,療程先會開始,治療位置開始有凍嘅感覺。岩岩開始會覺得好凍,有啲吸力同埋輕微拉扯感覺,但過左五分鐘左右就會習慣。治療後位置會有凍凍痺痺嘅感覺。完成之後,治療師會按摩治療位置數分鐘,將效果達至最佳。

 

療程before

療程after

為何選擇perFACE?

挑選醫學美容公司必須考慮是否專業及行內認受性。perFACE領先市場13年,為顧客度身訂造最適合的專美方案,獲獎無數備受客人認同。企業得到ISO管理認證,更自設醫美學院,是市場上唯一獲政府認可的上市機構,可為業內的光學治療師開辦發牌課程。治療師均為持牌「激光治療」操作者,完成專業訓練及考取國際證書,專業資格得到市場認可。於2021年,perFACE冠名贊助ViuTV選美節目《造美人》,療程配合強大醫美團隊及100%原廠正貨,效果得到市場高度肯定。

總結:

對於有科學實證的減肥方法我是十分推崇的,而且CoolSculpting® Elite 係幾個方面都升級改良,實在值得一試。能夠選擇特定部位進行減脂,實在是懶人救星。不過要留意,冷凍溶脂雖然減掉脂肪細胞數量,但脂肪細胞儲存脂肪係無限量架,如果無節制暴飲暴食,都有機會肥返架。

各位想親身到半島酒店醫美會所體驗CoolSculpting® Elite ,立即登記: http://p.nmg.com.hk/oqs157

總評分
4.75
效果
技術
價錢
環境
Share :