pHisoderm 益生菌舒敏護膚系列|益生菌除左可以食用, 搽上面功效都一樣顯著|iTRIAL用家分享

21.10.2022

一到轉季的天氣,我的皮膚會因為天氣既轉變特別容易敏感同埋皮膚感到崩緊,加上要長時間帶住口罩,敏感粒粒同泛紅情況就出晒黎,呢個時候就需要轉用一下較溫和的護膚品系列。

根據美國皮膚科學會 (AAD),原來超過56%的人士屬於乾敏肌類別,太乾既情況下皮膚就會出現敏感症狀,但以前試過隨便轉一隻標榜保濕無添加產品,結果敏感情況仲嚴重左,所以而家都唔敢亂試新產品!

最近見到有一款可以搽上面既益生菌護膚產品, 大家都知道益生菌對敏感腸道很有功效, 見到最近有介紹pHisoderm益生菌舒敏護膚系列,主張我地都要懂得補菌,因益生菌平衡肌膚pH值才能強化肌膚抗敏力,抵禦污染致敏原,擺脫乾敏肌!

pHisoderm益生菌舒敏護膚系列蘊含源自母乳嘅專利益生菌成分,係「搽入臉」嘅益生菌!不但可以平衡肌膚微生態,讓肌膚回復黃金pH值,臨床仲證實24小時增強肌膚抗敏力*添!系列無添加6大致敏成分,獲得皮膚科醫生認可架!

諗起唔駛再面紅敏感一撻撻、又乾又崩緊咁唔舒服,我都立即入手舒敏滋潤精華及益生菌長效保濕面霜,實測一下有無效先!

Text & Photo: Siyi (IG:siyib) 


實測 pHisoderm 益生菌舒敏滋潤精華 Probiotics Hydrating Serum

pHisoderm 益生菌舒敏滋潤精華 Probiotics Hydrating Serum

價格:$320/30ml

產品介紹:

益生菌既好處最主要係能夠抑制害菌繁殖,而這系列的護膚品成份自母乳的專利益生菌成分(Probiotics)及提取自人蔘益生元(Prebiotics),能平衡肌膚微生態及回復黃金pH值,在皮膚表面築成一道天然的防禦屏障,有效抵禦外在刺激物的侵害,抑制壞菌增生,平衡肌膚微生菌群,強化肌膚抗敏力,提供長效保濕及抗炎功效,舒緩乾敏、泛紅不適。

當中益生菌舒敏滋潤精華成份包括:

  • 積雪草(Cica):有效修復及舒緩肌膚
  • 維他命B3及B5:加強保濕及提亮膚色

95%用家認同有效舒緩刺癢感、灼熱感、緊繃感*

使用方法: 每天早晚塗抹於已清潔的肌膚上。

*數據為內部測試數據


產品實測部分 

質地:4.7分 

精華質地呈乳液狀, 非常易推開, 沒有黏笠感, 推開後好似液體狀好快吸收晒。


滋潤度:4.5分 

溫和度:4.8分

一塗上臉感覺好濕潤好舒服,精華好快被吸收晒, 由於精華係乳液狀, 所以質感都會較輕盈, 唔會出現太油或太笠既感覺, 而且發現這款產品沒有味道, 無添加香料, 比較溫和無負擔, 我用得好放心, 感覺唔會惹起其他敏感症狀。


保濕度:4.9分 

乳液狀精華推開後變透明液體,非常易推開,大約1分鐘就完全被肌膚吸收晒,而且唔會好油,夠曬清爽之餘明顯見到保濕後皮膚帶有光澤感。使用水份測試機, 見到皮膚保濕度大大提升, 即時拯救乾敏肌。


抗炎度:4.6分

屏障鞏固力:4.7分 

平時我額頭最明顯係有乾紋,皮膚較粗糙,近眉毛位置容易有敏感泛紅既情況。試用10日後發現真的有明顯改善,見到個效果好驚喜呀!即使現在轉季的日子,有陣北風迎面撲過黎,我都唔會感到皮膚赤赤痛,可以抵抗外在環境的污染和刺激,唔再因一有少少環境既轉變而令肌膚容易出現泛紅、痕癢、灼熱及繃緊感覺。


實測 pHisoderm 益生菌長效保濕面霜 Probiotics Facial Moisturizing Cream

pHisoderm 益生菌長效保濕面霜 Probiotics Facial Moisturizing Cream

價格:$250/50g

成份一樣含專利益生菌成分(Probiotics)及提取自人蔘益生元(Prebiotics),平衡肌膚微生菌群,強化肌膚抗敏力,而且這款保濕面霜相比起精華,加強了保濕功效,注入三重透明質酸,長效保濕滋潤,而且面霜質感豐潤,倍護肌膚。

使用方法: 每天早晚使用精華後,取適量塗抹於肌膚上。

 

產品實測部分 

質地:4.5分 

面霜質地是乳霜狀態,感覺較似稠身的膏狀。雖然質地較稠身,但一樣輕易就推開,唔會太厚重。

滋潤保濕度:4.9分 

塗上臉後,面霜需要較長時間吸收。吸收後感覺滋潤,唔會太笠,而且我最喜歡這款產品無添加任何香味,唔會引起敏感。
 

即時抗敏度:4.9分

塗上臉後感覺好舒服,因為質地係膏狀,所以特別適合轉秋天的乾燥天氣使用。使用產品前面頰會乾到敏感,而且一搽其他護膚品便會有灼熱同刺痛既感覺,但塗上這款面霜後並沒有任何不適既感覺。 


保濕度:5分 

膏狀質地很容易推開,全面吸收時間大約需要1-2分鐘。吸收後明顯見到肌膚即時充滿光澤感,很滋潤,水油平衡指數亦回復正常。


抗敏度:5分

屏障鞏固力:4.8分

試用10日後,平時較易泛紅敏感既面頰都有明顯降紅改善,能為肌膚保濕。使用後皮膚會增加光澤感,保濕能力高,出到街都唔會突然感覺皮膚情況變差或痕癢敏感。


總評:

用左呢個品牌先知道原來佢所推崇的「乾敏唔好慣」係有辦法實現!睇黎唔應該有個藉口覺得轉季天氣乾燥下肌膚跟住差係屬於正常!用左這個系列既產品可以改善敏感情況,為肌膚打好底,,我而家都好放心試用新產品。

幸好轉季時遇上pHisoderm 益生菌舒敏護膚系列,用左一段間質地感覺溫和,除左塗上面好舒服外,而且真係見到明顯改善敏感起粒粒、 泛紅、乾紋既情況。

我只係用左呢個系列既2款產品效果就咁顯著,所以我相信如果配合使用一整個系列,可以正式同乾敏肌講BYE BYE啦!

分享個小秘密比sis知~這款面霜雖然要一點時間去讓肌膚吸收,我會爭取面霜仍未被吸收晒既珍貴時刻,配合按摩手法為面部按摩,加強肌膚吸收能力喔!

推薦各位同我一樣好易因為天氣或周圍既環境而影響出現敏感肌既sis用呀~

總評分
4.75
質地
效果
抵買
推薦
Share :