Lumière脫毛 | 解決背部毛毛 擊退粉刺暗瘡 重現白滑美肌不是夢!

06.08.2021

相信毛毛真係令好多美女都好困擾,除咗唔美觀,仲會令膚色睇落黑咗幾度。而脫毛方法千千萬萬種,我只會選擇激光脫毛。原因好簡單,因為係我試過最有效嘅脫毛方法,而且係一勞永逸,基本上脫幾次,毛毛就唔會再生。相信呢樣都係各位美女夢寐以求嘅效果,今次iTRIAL美評實測Lumiere背部脫毛療程,效果係點?好唔好?即刻睇落去啦!

Text & Photo: 肥桃 (IG: suen_momo)


毛髮引致嘅問題

有關毛毛嘅問題,除咗毛髮礙眼之外,其實仲有毛髮倒生、毛孔閉塞、雞皮粒粒等等,因為毛髮同毛囊息息相關。而我今次實測背部,背部位置好難自行處理毛毛,所以我都冇剃過,當然我都唔建議各位美女剃毛,因為剃毛容易刮傷皮膚、引起毛囊炎、黑色素沉澱等等。背部嘅油脂同汗水分泌都比較旺盛,容易有油脂污垢塞喺毛孔入面而引起毛囊炎,粉刺同暗瘡。而且背部平時都比較少保養,所以生暗瘡都好難護理,容易有暗瘡印、色素沉澱等等嘅問題。Lumiere 選用 Candela GentleLase Pro激光脫毛儀器,釋出755nm波長(最有效波長)。配合內置Dynamic Cooling Device,可以即刻舒緩激光,令成個過程都可以舒適咁進行。


選擇脫毛公司的嘅標準

我選擇脫毛公司有兩個最大嘅標準,就係專業同負責任。Lumiere成立7週年,累積超過230,441次正面評價,獲得98%真實用家信心推薦。除咗提供高效安全專業脫毛服務,研發出雙效極緻脫毛技術,亦係細胞再生權威,研發出極緻療效專研團隊監察機制,制定以安全、高效及專業服務為本的完善機制,逐一擊破肌膚細胞衰老根源,解決因細胞衰老產生的各種肌膚問題。

- 1個貼心承諾: 專研團隊承諾貼心跟進療程後的情況確保專業療效

- 2大國際認證: 獲FDA及CE認可的美容儀器設備及產品

- 3大專業保證: 以國際級先進設備與技術保證療程效果、從問題根本出發為客人度身量制合適方案、成巧案例不勝枚舉及專業技術無庸置疑


療程的過程及感覺

美麗華分店店面光猛,好舒服。入到等候區,有好多沙發位,好闊落,環境幾好。

職員會問想飲咩飲品,好貼心。


等大約五分鐘之後,有職員帶我入房間介紹我今次做嘅脫毛療程。介紹完之後就入另一間房間開始做療程。治療師先幫我評估背部皮膚狀況,再幫我剃毛。

治療師幫我剃緊背部嘅毛毛。

 

我真係超多毛,自己都嚇親。


之後治療師再係我背部較高嘅位置做pre-test。

最左個格係較大度數嘅激光,中間係較低度數嘅激光,最右係試噴冷凍劑。

治療師見我皮膚都易紅,幫我用較低度數嘅激光。整個過程治療師會一直問你有冇唔舒服或太熱,過程好快打完,會感覺到少少橡筋彈同微熱,唔會痛到接受唔到。


療程前(未剃毛)


療程後


完成之後治療師見我背部皮膚都比較乾,送左少少cream俾我返屋企搽。同埋顧問俾左佢卡片我,如果有問題可以隨時搵佢。最貼心係張卡片係脫毛嘅注意事項,我覺得對啱啱開始激光脫毛嘅美女實在太有用!


做完之後第二日,職員WhatsApp我關心一下我嘅情況同提我做好保濕,有問題亦可以問佢。

 

總結:

今次脫先嘅整體感覺我都好滿意。無論係做療程嘅環境、職員嘅態度、療程、同療程後都令我覺得舒服,令我覺得專業同caring。如果對療程有疑問,都可以上lumiere官網了解。

http://p.nmg.com.hk/afj3py

總評分
4.75
質地
效果
抵買
推薦
Share :