KÉRASTASE 防脫髮精華 | 受損秀髮的救星 髮質超差的頭髮 用了可獲得重生嗎?

07.09.2021

我本來髮質都好好,自從上年漂染完又無好好保養,之後斷髮同甩頭髮問題就越來越嚴重😭。掉髮問題實係好難攪,直至早幾個月見到前iz*one成員Sakura 代言&推薦 KÉRASTASE,就認識咗哩個品牌 ~ 

這個法國的尊貴專業頭皮及護髮品牌KÉRASTASE建立於 1964 年,以嶄新科技不斷革新,成為無可比擬的專業護髮品牌,係頭皮頭髮護理專家。 睇過個品牌既理念,了解到除了平日要用心護膚,都要關注頭髮健康,原來係要用護膚既步驟同埋材料去呵護頭皮頭髮~今次我會係 iTRIAL 試用 KÉRASTASE  GENESIS 雙重防掉髮護理系列,哩個set入面有【KÉRASTASE 雙重防脫修護精華】、 【防掉髮輕盈浴髮乳】同【防掉髮修護護髮露】。以下既評測就會睇下好唔好用,又會唔會甩少啲頭髮,去到最後都會同大家講推唔推薦呢~ 

Text & Photo:Antonia (IG: a.antoniaw)


GENESIS 雙重防掉髮護理系列


1. 配方蘊含多種活性成分:
- 亞美尼斯 (顯著有效抑制膠原蛋白結構硬化 **,有助減少脫髮)
- 雪絨花幹細胞 (抵抗紫外線)
- 生薑萃取物 (再生功效 , 有效抵禦外來侵害物造成的損害)

2. 有效令脫髮情況減低 84%^

3. 系列產品由浴髮、修護到針對性的精華療程,全面地為你從根本解決髮絲斷裂或毛囊問題造成的脫髮

^ 髮絲斷裂造成的脫髮。以儀器測試防掉髮輕盈浴髮乳 + 防掉髮修護護髮膜 + 亞美尼斯雙重防脫修護精華 安瓶裝 ) / 雙重防脫修護精華 六星期
* 臨床研究由 99 人使用亞美尼斯雙重防脫修護精華 安瓶裝 ) / 雙重防脫修護精華 (六星期之儀器測試)
 

實測 KÉRASTASE 雙重防脫修護精華

KÉRASTASE 雙重防脫修護精華

價錢:$480/90ml

產品介紹:

1. 蘊含亞美尼斯、生薑及咖啡因等活性成分,品牌首款日常防脫髮強化精華
2. 每天使用有助加強髮絲韌度,減少脫髮 **,舒緩頭皮及減少痕癢^
3. 使用方法:塗抹於乾爽或用毛巾拭乾的頭皮,輕柔按摩,無需沖洗。每天使用一次。

* 臨床研究由 99 人使用亞美尼斯雙重防脫修護精華 安瓶裝 ) / 雙重防脫修護精華 (六星期之儀器測試)

^臨床研究由 99 人使用亞美尼斯雙重防脫修護精華 安瓶裝 ) / 雙重防脫修護精華 (三星期後之儀器測試)

質地/易推度:4.5 分

香味:4分

佢嘅質地係水狀, 唔同一般護髮油, 佢係好好聞嘅香氣~ 每一次攞個份量就啱啱好整到半邊頭既頭皮,按摩完頭皮其實都好快吸收!


 

清爽度:4分 

用完之後頭皮感覺涼陣陣,都好舒服。但係一次過用得太多就好難吸收,會feel到啲涼陣陣既野係後腦,哩個時侯就要按摩得耐先可以吸收,所以寧願係少量多次咁用~
 

實測 KÉRASTASE 防掉髮輕盈浴髮乳

KÉRASTASE 防掉髮輕盈浴髮乳

價錢:$230/250ml

產品介紹:溫和配方淨化頭皮及髮絲,有助減少髮絲斷裂造成的脫髮,同時強化髮纖,適合細軟 或 油性髮質。

使用感受:我收到的是體驗裝80ml, 我以為好快用晒, 點知佢意外的很耐用,用完兩個星期之後都仲有半支!(張相係用左一星期嘅時候影) 我覺得佢嘅香氣好怡人, 洗完之後頭髮清爽水,頭皮痕癢嘅情況其實都少左~
 

實測 KÉRASTASE 防掉髮修護護髮露

KÉRASTASE 防掉髮修護護髮露

價錢:$300/200ml

產品介紹:蘊含雪絨花幹細胞及生薑等活性成分,提供強效滋養而不會令頭髮失去豐盈感。有助減少髮絲斷裂造成的脫髮。適合乾性或粗硬髮質。

使用感受:今次我收到嘅係體驗裝75ml,配合KÉRASTASE 防掉髮輕盈浴髮乳一齊用,頭髮係好順好柔軟~我鍾意佢令到頭髮潤得來又根根分明,唔會好油好塌~ 


使用雙重防脫修護精華套裝3周/21天後

 

光澤/頭髮健康度:4.5分

我之前漂染過好多次頭髮, 基本上唔夾頭髮就會有好奇怪嘅形狀 TT  用咗三星期之後係少咗好多斷髮! 頭髮就算冇夾到,用手指都可以梳開,而且都變得更加有光澤 ~
 

總評:

其實我都係第一次咁有恆心地用頭皮護理既東西,估唔到幾有驚喜!  KÉRASTASE 雙重防脫修護精華套裝好方便 攜帶,如果帶去staycation/旅行都好方便 ~ 用左三星期,feel到頭髮有變得比以前強韌,頭皮痕癢、 成頭都係白色一點點好似落雪咁嘅情況都無發生了 ~ 依家洗完頭都唔會甩好多頭髮,好開心!

平時佢既價格有啲貴,但係我見佢官網都做緊Promotion,有興趣的大家可以去睇睇!
我用哂都準備入手~ ⬇️⬇️


選購 GENESIS 雙重防脫修護精華,尊享防掉髮輕盈浴髮乳 80ml 及 防掉髮修護護髮露 75ml,售價$480。(套裝價值$665)

立即入手: http://p.nmg.com.hk/aknqz5

選購 雙重防掉髮護理入門套裝, 尊享防掉髮輕盈浴髮乳 80ml 及 防掉髮修護護髮膜 75ml,售價$530。(套裝價值$753)

立即入手: http://p.nmg.com.hk/flpyz1


立即到以下門市就可以做免費頭皮分析,了解自己有甚麼頭髮頭皮需要啦~

KÉRASTASE SOGO 專櫃
地址:香港尖沙咀崇光百貨B1-30A

KÉRASTASE FACESSS 專櫃
地址:香港尖沙咀海港城海運大廈FACESSS

KÉRASTASE 沙田新城市廣場專門店
地址:香港沙田新城市廣場三期A340鋪

KÉRASTASE 澳門新八佰伴專櫃
地址:澳門新八佰伴1/F

總評分
4.75
質地
效果
抵買
推薦
Share :