【IPSA 唇釉】 奶茶腔歡呼吧!想成為溫柔小姐姐必入 光澤柔滑唇釉!|iTRIAL美評

04.09.2019

平時我都好怕用唇釉,因為感覺會好乾同埋會好難卸,實色到令人卻步,但試完IPSA Lip Color 光澤柔滑唇釉後對唇釉完全改觀了,才發現到原來唇釉都可以咁滋潤同易卸,究竟佢係咪真係咁正?等我哋 iTRIAL美評同大家測試一下啦!

Text & Photo & Video: TiffanyC (IG: junhei_tiffany) | Editor: AnGel S.

實測IPSA 光澤柔滑唇軸 Lip Color 

IPSA 光澤柔滑唇軸 Lip Color

IPSA 光澤柔滑唇軸 Lip Color

價錢:$210

色號:#02 & #07

點擊查看產品資料


IPSA 光澤柔滑唇軸 Lip Color

掃頭:

微彎嘅掃頭可以好精準塗唇山同唇邊位置。


IPSA 光澤柔滑唇軸 Lip Color

#02 焦糖奶茶色 Butter 光澤奶油質感系列)

呢隻色超~級~靚!我終於明白點解佢係大熱之選!佢十分百搭,無論任何場合都可以搽得到,奶茶色調中加左少少橘調,超級顯白,由其係對於我地呢啲暗黃膚色嘅女生來說,更有明顯提亮膚色的效果,本人大推呢支!佢為雙唇帶來柔滑光澤清徹豐盈卻不膩的唇妝體驗。


IPSA 光澤柔滑唇軸 Lip Color

#07 杏仁奶茶色 (有點似太妃糖色) Whipped Cream 啞緻奶油質感系列)

呢支係溫柔小姐姐必備!一塗上嘴不得了,氣質即刻上升百倍,我覺得呢支係一年四季都好岩用,由其係同男朋友約會,搽呢支實冇錯了,男士們好怕女仔搽一啲好Sharp嘅唇膏,呢支就岩岩好啦,望落去溫柔同埋好kissable!佢為雙唇帶來濕潤效果,順滑啞緻的質感營造濕潤、光滑的霧面效果卻不會令唇部乾燥。


就呢兩支唇軸,我做了三個小測試~

黏笠度:4分

我以風扇模仿係街上嘅風,結果不出所料有點黏頭髮,始終佢都係比較滋潤,所以有少少黏頭髮係可以接受的。

持久度:3分

我以水杯測試持久度,飲水過後杯上已沾有不少唇膏,但嘴上仍然有5成色,所以還不錯。

易卸度:5分

我以卸妝濕紙巾抺走唇釉,發現輕輕一抺已經抺走所有唇膏,十分容易卸走。

 


IPSA 光澤柔滑唇軸 Lip Color

總評語:

我覺得IPSA呢兩支唇釉好滋潤,一啲都唔乾,而且仲好易卸,完完全全打破了我一直以來對唇釉嘅誤解,自從用完佢之後就愛上人左用唇釉啦!今次出嘅唇釉顏色都好百搭,沒有什麼難襯嘅唇色,所有唇釉都好易carry到。特別推薦今次試用嘅兩款,奶茶色嘅唇釉,最最最特別嘅地方就係大家買之前可IPSALYZER專業皮膚分析的升級「潛意識意向測定」中,以簡單的情境選擇,找出你潛藏內心的靈感取向,為你找到專屬#潛意識唇釉,更可根據你心中想改變的程度來挑選不同的#潛意識唇釉 ,咁大家就唔怕買錯色啦!

總評分
4.5
美評
Share :