YSL Beauté昇級版輕透無重羽毛氣墊粉底及明彩輕透亮肌氣墊粉底|又靚又貼妝|iTRIAL用家分享

09.03.2023

我自己好鐘意cushion粉底,2款會有不同妝感,無論喜歡霧面妝感或亮澤妝感,YSL的2款cushion可以滿足到我既需要 。
今年最值得收藏3月限量發售的YSL氣墊粉底 靈感來自最時髦CHIC小包 金屬扣設計搭配黑色&粉色皮革 展開一場高訂LOVE AFFAIR – BLACK OR PINK... WHY NOT HAVE BOTH?

Text & Photo: candy (IG:candy_1230)

實測 YSL Beauté 昇級版輕透無重羽毛氣墊粉底 Le Cushion Encre De Peau SPF50+/PA+++
 

價錢:$665 / 12g (沒有補充裝) / $365(補充裝)  
色號: 20
輕透無重羽毛氣墊粉底
呢款有霧光效果,中度遮瑕,有16小時持久度,調控油脂, 揮發汗水, 如果鐘意妝效需控油,夏天會比較適合
成份:茉莉花瓣粹取, 新肌粉末 , 瓊崖海棠油

 
 

易用度: 4分

海綿氣墊 三層氣墊粉撲,份量精準, 容易塗搽

 
 

質地:3.5分

呢款cushion塗上去有啞緻感 ,霧效效果 ,中度遮瑕,可以看到我的雀斑都可以輕易遮住,亦可以調整膚色不均問題~
 

妝效/貼服度:3.5分
遮瑕度:3.5分
持久度:4分

 剛塗上面時感覺清爽輕透無重,使用了全日亦覺得十分透氣,非常適合香港潮濕天氣 ,而且Cushion主打16小持久亦有控油功效,非常滿意!

實測 YSL Beauté 明彩輕透亮肌氣墊粉底 Touche Éclat Glow-Pact Cushion


 

價錢:$665 / 12g (沒有補充裝) / $365(補充裝)  
色號:B20
作為乾性肌膚,呢款我就非常喜歡,有保濕效果亦有抗氧化功效,及高度遮瑕!份量不需要用太多,已經造出我需要既妝感。
成份主打萬壽菊, 紅花果, 錦葵提取物等,帶有保濕效果!
 

易用度: 5分

粉卜係獨家MESH TECHNOLOGY網紗科技 容易調節取粉量,1TAP 即可均勻分佈全面,真係用好少已經足夠遮瑕


 


質地:5分

妝效/貼服度:5分

 質感是輕盈的乳霜質地 ,因為有精華,所以塗上面,非常貼服,造出自然女神光澤 

 


遮瑕度:5分

我真係好鐘意呢款cushion,全日保濕亦有抗氧化功效,不暗沉變黃, 塗上面完全 透氣且可Buildable 至高度遮瑕 ,完全遮到我既膚色不均,比較適合乾性皮膚

持久度:5分

呢款cushion有24 小時保濕和全日保持舒適 ,長效不脫妝(不沾口罩) ,而且有 SPF50+/PA++++的防曬系數,夏天使用都沒問題!

總評:

2者對比我比較喜歡明彩輕透亮肌氣墊粉底,可能因為我係乾性皮膚,鍾意比較 24 小時保濕和全日保持輕盈的乳霜質地 功效 ,不會有侷促嘅感覺,輕到像羽毛一樣亦含超過 60%護膚成份,幫助提亮和舒緩肌膚 ,最緊要全天候高遮瑕

而輕透無重羽毛氣墊粉底有霧光效果,如果偏油性肌膚, 控油能力非常好,可以選擇呢款可Buildable 至中度遮瑕 , 16小持久覆蓋 ,最適合香港天氣 ,質感輕透,  高防曬度!

 

總評分
4
質地
效果
抵買
推薦
Share :