Ettusais 睫毛底膏 | Sharp醒眼妝必備 一掃捲翹 提升整體妝感

12.08.2021

疫情以來,我地出街都要戴住口罩,自然第一眼就會focus左係「雙眼」,咁你話唔化好個Sharp醒眼妝點得呢?要雙眼夠精靈,吸睛大法就係簡單塗Ettusais魔束捲翹睫毛底膏 Eye Edition (Mascara Base),細節位落啲功夫,就現實都有「P圖大眼」啦!呢次iTRIAL美評實測,會好好咁同大家分享呢款「美睫神器」係咪真係咁好用!記得密切留意iTrial美評,更多好用妝物同大家分享!

Text & Photo: Angel Lee (IG:LSPANGELEE ; FB:angelife.model)


實測 Ettusais魔束捲翹睫毛底膏 Eye Edition (Mascara Base)

Ettusais魔束捲翹睫毛底膏 Eye Edition (Mascara Base)

價錢:$110/6g

輕盈透明的底霜,不會加重睫毛負擔;內裡黑色纖維能與睫毛自然融合,透明不泛白;配合高效防水防汗配方,能令下垂睫毛一直長時間持續鬈翹,自然的放大雙眼並營造濃密效果。配方溫和,不含香料,更揉合修護髮絲成分(氨基酸)、髮絲補濕成分(透明質酸),上妝同時修護睫毛!


每次使用時,先用睫毛夾夾翹睫毛後,從睫毛根部往上梳開。如果想要更濃密效果,建議用後再塗上Mascara。


刷頭:4.5分

刷頭掃梳纖幼細,輕輕一掃,睫毛就能掃出條條分明的美睫效果。


持久度:4.2分

上妝後6小時,睫毛細看有少許下垂,但外觀基本不變。即使在這6小時曬到爆汗、標眼淚水情況下,都完全無問題。



防水度:4.5分

用濕棉輕輕印上睫毛並沒印到睫毛底膏,睫毛依然鬈翹。


易卸度:4.2分

建議用眼部專用卸妝產品、卸妝油或40℃溫水卸妝,睫毛底膏會連同Mascara形成黑晶粒,容易卸走。


總評:

化好一個眼妝,無疑會令整個妝容變得立體醒神,是我們不能忽視的!選擇輕盈質感的睫毛底膏打好妝底,不加重睫毛負擔,又可持久使睫毛鬈翹自然得黎又堅挺,有Ettusais魔束捲翹睫毛底膏,簡單妝容都可以有SHARP眼神話咁易啦!

總評分
4.5
質地
效果
抵買
推薦
Share :