Clarins 全新賦活精華眼霜 2In1 | 一支淡皺去黑眼圈 眼睛靈動有神

08.10.2021

現在經常戴口罩,別人一看就是你的眼睛,眼部皮膚係最容易被睇到年紀增長既位置,大笑時都會擔心幼紋太明顯。有時工作太忙,夜訓左亦會有黑眼圈問題;眼周既保養真係不敢懈怠。Clarins 全新賦活精華眼霜 2In1 以完美親膚黃金比例注入2: 1 的精華+眼霜,可以淡皺紋、去黑眼圈、滋潤修護;一向有用開Clarins產品既我都好想試下呢支~睇下係咪真係咁Work!

Text & Photo: Kaka (IG:Kakababee )

 

實測Clarins 賦活精華眼霜 2In1 Double Serum Eye

Clarins 賦活精華眼霜 2In1 Double Serum Eye

價錢:$600 / 20ml

產品介紹:

全新賦活精華眼霜 2In1 7天減淡皺紋、黑眼圈、滋潤修護,破天荒 Double明眸配方,獨特雙管設計,糅合眼霜及眼精華,以完美親膚黃金比例注入2: 1 的精華+眼霜,令眼周年輕蛋白激增119%,24小時保濕,質地輕盈不黏膩,好易吸收。
 


 

質地:  4.5分 

2:1既精華&眼霜比例,糅合推散後~質地非常柔滑滋潤,舒爽不覺黏笠。

清爽度:4 分 

待精華眼霜完全被皮膚吸收後,放了些發泡膠粒在手上,但也沒有佔上很多,皮膚感覺滋潤得來也非常清爽。

即時保濕度:4.5 分 

使用精華後水份急升9%,升至45%的滿意程度,即時保濕程度令人滿意和驚喜!

滋潤度:5 分 

感覺非常柔潤,水份足足的,皮膚吸飽水。

去黑眼圈度:5分 

黑眼圈明顯減淡不少,去了黑青淡啞~

改善皺紋度:5分 

眼下瞼周邊皮膚及眼尾紋理幼紋也明顯消淡,變得滋潤順滑,好像撫平了肌膚很多。


總評:

眼霜好容易吸收,2:1既精華眼霜比例 非常滋潤嫩滑,輕盈不黏膩。即時效果非常保濕;使用了一星期後,眼周及眼尾皺紋減淡不少、淡青黑色眼圈也消退不少,睇落更有精神。眼部護理眼霜又點可以忽視,呢支Clarins 全新賦活精華眼霜 2In1 係個唔錯嘅選擇,我十分推薦大家去買!

可於官網或專櫃購買全新賦活精華眼霜 2 In 1 (HK$600)

http://p.nmg.com.hk/dgjw67

總評分
4.75
質地
效果
抵買
推薦
Share :