Clarins 全新賦活精華眼霜 2In1 | 雙管齊下 24小時保濕 為眼部全面緊緻、淡紋、滋潤 一瓶解決多種眼部問題

08.10.2021

自從做左全職媽媽之後,長時間湊小朋友導致睡眠不足,只有媽媽先明白什麼是被迫捱夜,同時都因為照顧小朋友而不時忽略了保養眼部肌膚,因此眼部既黑眼圈同細紋愈來愈明顯。今次這支Clarins 全新賦活精華眼霜 2In1 以完美親膚黃金比例注入2: 1 的精華+眼霜,聽說可以7天減淡皺紋、去黑眼圈、滋潤修護,到底短短7天就可以做到這三種功效嗎?一起看看我的測試吧!

Text & Photo: Koey.N (IG:koeyyyy_n)
 

實測Clarins 賦活精華眼霜 2In1 Double Serum Eye

Clarins 賦活精華眼霜 2In1 Double Serum Eye

價錢:$600 / 20ml

全新賦活精華眼霜 2In1 破天荒以Double明眸植物配方,採用有機法國峨蔘萃取,令眼周年輕蛋白激增119%,有效減淡皺紋,緊緻眼周肌膚,而另一超級成分薑黃,則激活5大細胞修護功效,改善黑眼圈,還能維持24小時保濕,大大加強眼霜功效!加上擁有獨特雙管設計,專為眼周輪廓研發。以完美親膚黃金比例注入2:1的精華及眼霜,令眼部周圍更易吸收,讓用家享受眼霜的滋潤同時擁有精華的緊緻效果。

質地:  5分 

精華眼霜質地輕盈柔滑,容易推開而且好快吸收。

清爽度: 5分 

精華眼霜推開後水潤清爽,使用後肌膚不黏膩不泛油光。 我嘗試用紙巾印過塗抹位置,冇任何油膩感,十分清爽!
 

 

即時保濕度:5 分 

保濕度極高,未使用精華眼霜之前,皮膚非常乾,水份只有26% 。使用精華眼霜之後,皮膚水份即時達到89%。

滋潤度:5 分 

精華眼霜質地清爽,卻極度滋潤!最重要是沒有油膩感,不會長眼周脂肪粒。

去黑眼圈度:4.5分 

使用精華眼霜七天後,眼周變得乾淨光亮,黑眼圈也明顯減淡。

改善皺紋度:4.8 分 

使用精華眼霜前,眼周細紋比較明顯,使用七天後,眼周暗沉和乾燥既細紋明顯減少。


總評:

今次試完Clarins 全新賦活精華眼霜2In1 後,效果令我非常滿意。眼霜質感輕盈柔滑,好易推開,而且保濕力強,亦都好容易吸收。使用七日後,效果明顯,黑眼圈變淺,細紋亦都變淡,最重要佢唔會好似其他眼霜咁笠,唔會令到眼周有脂肪粒。另外,眼霜嘅設計令我好有驚喜,按壓位置有分大同細,大的位置適合夜晚使用,配合按摩,仲可以幫雙眼去水腫,而細的位置,適合朝早使用,非常貼心嘅設計。加上眼霜有淡淡的香味,聞落去好舒服,好似幫雙眼做緊Spa一樣。小提示,化妝前使用可以令眼部位置唔會卡粉,完美解決眼周問題,只要每日勤力做好眼部肌膚護理,唔再怕因為照顧小朋友而夜訓呢個問題困擾,非常推薦大家使用呢!

可於官網或專櫃購買全新賦活精華眼霜 2 In 1 (HK$600)

http://p.nmg.com.hk/svwy08

總評分
4.75
質地
效果
抵買
推薦
Share :