ADDICTION 遮瑕盤 | 性價比高推介! 一盒足夠遮瑕修容提亮

27.08.2021

要保持一個持久嘅妝容,化妝每一個步驟都好重要,每次化完個底妝之後,遮瑕嘅部份對我來講係最重要,因為我有嚴重嘅黑眼圈問題和大量雀斑,所以經常花好多時間落修容嘅部份,我一直都好怕用得太多遮瑕膏或者過左一段時間,深度遮瑕嘅部份會好乾同出現裂紋,影響曬成個妝容嘅質感。今次試用ADDICTION嘅光感折射四色遮瑕盤,可以話係一試愛上,唔單止加速咗化妝嘅時間,仲令到個妝感更持久同清爽,等我即刻同大家分享吓到底好唔好用同我會唔會推薦比大家啦。

Text & Photo: WandyK (IG:wandykwong  YouTube: 雲迪wandyk)

 

實測 ADDICTION 光感折射四色遮瑕盤 Skin Reflect Fresh Concealer 

ADDICTION 光感折射四色遮瑕盤 Skin Reflect Fresh Concealer

價錢:$340 (全3色)

試用色號:Ivory 001

產品特色:

。包含調色和高光的四色遮瑕盤,有效調節色彩與 光影的變化 

。質地纖薄,貼合肌膚,宛若無物

。疊加塗抹與膚色相融的顏色,折射光線,自然遮蓋肌膚瑕疵

。最後塗抹高光,增加光澤感,只需這一件單品,即可打造清新無瑕妝容

遮瑕盤主要有四個顏色,如圖所見, A色係偏橙調嘅顏色,主要可以提亮黑眼圈、暗沉及其他肌膚問題明顯的地方。B色係高光,蘊含細膩的珍珠成分,有助增強妝容嘅光澤和立體感。C、D色係遮瑕式,深淺度有少少不同,可以單獨使用或混合使用,有助遮蓋其他瑕疵。

 

質地:3.8分 

我本身遮黑眼圈會用液體質地嘅遮瑕液,因為怕用膏狀太乾,驚過左一段時間會令眼紋好明顯,但這盒遮瑕盤嘅膏狀相對比較滋潤,上眼感覺輕薄和順滑,亦很貼服,而且逐層逐層印上眼袋唔會越上越厚。

首先我使用A色,用遮瑕掃印上黑眼圈暗沉嘅位置,印了大概兩層,顏色明顯提亮了。然後我用C色繼續印上黑眼圈位置,C色比D色偏橙一點,我印了一層再用D色中和,大概2-3層薄薄地,黑眼圈大大遮蓋了亦與膚色相近,沒有不均勻感,效果好自然。


遮瑕度:3.6分 

感覺遮瑕度不算非常高,需要輕輕上多幾層,用D色遮雀斑部份,都要大概2-3層,才遮蓋到7成瑕疵。


貼服度:4分

貼服度比較有驚喜,好難得膏狀一啲都唔乾,唔會顯紋,就算印咗幾層,遮瑕膏都好貼服,唔會變厚亦唔會加深細紋。


光澤感:3.4分 

平時提亮嘅部份我會再用粉狀嘅高光粉,今次第一次嘗試膏狀提亮,感覺還不錯,輕輕印在眼底部份,立體感和光澤感都有所提升。

 

持久度:3.4分 

經過一個下晝,在戶外行走出汗較多,有少少脫妝,持久度一般,但黑眼圈依然遮到4成,也不會乾到顯紋。

 

總評:

總括來講,我好鍾意這遮瑕盤嘅質地,雖然係膏狀但真係唔會好乾,用掃印上每一層都好薄,所以好適合新手用,以前用開遮瑕液,厚薄好難控制,有時都會用過量以致眼紋好明顯,或者令到成個妝感好厚。而且這四色各有不同,顏色好啱用,每隻色都有唔同嘅功效,只需根據自己膚色用不同顏色中和一下,就足夠不同膚色嘅修容。遮暗瘡印、雀斑同黑眼圈嘅效果都唔錯,一盒就可以搞掂曬,又方便又快捷。

真心推薦俾大家使用,我試用後覺得最好嘅方法係用遮瑕掃以輕印嘅方式上面,咁樣遮瑕膏就會更加貼服喺底妝上面,都可以持久更多。

總評分
3.5
質地
效果
抵買
推薦
Share :