The Ordinary 微藻油 “B” Oil | 支持健康的皮膚防禦 舒緩乾燥肌膚|iTRIAL用家分享

01.03.2023

我係一直都好鍾意The Ordinary呢個牌子,因為我嘅皮膚係偏乾同埋有小小易過敏,所以呢一支THe  Ordinary嘅“B”oil 係我嘅護膚步驟入面有住比不可少嘅地位,以加強我嘅皮膚的保濕滋潤程度。同埋呢一支油蘊含住多種天然成分例如,高濃度的微藻溶解在角鯊浣和馬魯拉果仁、摩洛哥堅果、猴麵包籽油、巴西堅果、印加果籽、玫瑰果和琉璃苣等天然油,可以令到我嘅皮膚保持天然亮澤,讓我嘅皮膚望落去更加年輕有活力,同埋對於修復皮膚嘅唔穩定都有一定嘅功效。

Text & Photo : Kura Wong (Ig: Kuraawong )  

實測 The Ordinary 微藻油 “B” Oil 

The Ordinary 微藻油 “B” Oil

價錢:$90/30ml

價錢係超級親民,適合所有鍾意貪靚又想保持年輕肌膚嘅女士,一支30ml可以用到最少三個月。

 

質地:5分

“ B” oil 嘅質地係流動性好高嘅油,油嘅質地唔算非常厚身對比傳統嘅護膚油,同埋搽上臉易推開,配合手法按摩一至兩分鐘就可以完全吸收,係我冬天嘅最愛,夏天開冷氣搽佢都係相當一流,咁正。

清爽度:5分

大家可以由相可見,吸收完之後再用紙黎印都完全唔會黏紙,同埋張紙都完全唔會有油跡,所以完全唔需要擔心好油唔吸收呢個問題,我每次都會用三滴搽曬全臉連頸,然後按摩兩分鐘好快就完全吸收曬,超級迅速滲透入皮膚,同埋超級耐用,真係好抵用,特別推薦俾學生一族。

 

保濕度:5分

自從用咗呢款全效油之後皮膚嘅保濕度係肉眼可見咁有所增加,同埋細紋係有減淡到,皮膚飽滿有光澤,同埋皮膚過敏嘅情況都有減少,皮膚亦都變得柔軟細緻彈滑咗,加上呢款油無香味,只有油本身嘅味道,都非常好聞,用完好舒服。


總評:

經過我用完一段時間之後呢款The Ordinary 嘅 “ B ”oil整體膚色有改善到,我通常係夜晚先會用,同埋值得一讚呢個牌子嘅包裝,瓶身嘅質地係有防UV嘅,更加有效地保護到產品嘅質量,令到我地可以安心咁用佢哋嘅產品非常貼心,我用完呢一瓶之後感覺自己嘅皮膚有變得後生咗,係保濕抗衰老嘅佳品,同埋價錢真心唔貴嘅良心有效嘅產品,絕對推薦俾大家一齊去試,希望大家都會鐘意我今次嘅分享,我會好快會再同你大家分享更多好用嘅產品,多謝大家。

 

總評分
5
質地
效果
抵買
推薦
Share :