The Body Shop 全新Wellness Sleep酣睡系列|讓你放鬆減壓 為你達致身心靈平衡|iTRIAL用家分享

20.09.2022
唔知大家生活係呢個咁繁忙勞碌嘅都市,有冇因為生活過分勞累,工作壓力大,心理壓力大,又或者瞓得唔好影響睡眠質素,令到身體出現疲勞疲倦嘅情況?!想健康啲,其實休息係好重要,一生人之中有三分之一都係睡眠時間。換句話來說,休息睡眠係正正影響到身體嘅健康度。除此之外,擁有優質嘅睡眠質素,仲可以大大力加強保護肌膚嘅自然屏障,提高免疫力預防細菌感染。

疫情下長期留在家中,想對自己好啲?生活有啲儀式感?足不出門,都可以喺屋企做SPA? The Body Shop 最近推出全新Wellness 皇牌Sleep 酣睡系列,採用100%法國天然薰衣草精油,散發陣陣芳香,有助放鬆心神。 每晚睡前簡單四個步驟,為你達致身心靈平衡,改善睡眠質素,令自己變得更有活力,每日為身體叉足電重新煥發活力。而且仲獲得歐洲睡眠中心臨床實證「睡得更好」有助提升睡眠質素和身心健康度以及解決睡眠問題!係咪真係咁犀利?今次就等我美評家Luna.w同大家一齊來實測一下! 一齊Sleep better, wake up stronger !

Text & Photo: Luna

Step 1 :使用Wellness酣睡薰衣草香根草發頭髮及身體沐浴露 搓至起泡並清潔身體

Step2:使用潤膚乳抹在皮膚上如 腳,手肘,頸位置按摩

Step3:再噴2-3下噴霧在香枕上

Step4: 最後在脈搏位置點上或滴上精油便可以好好入睡!

Text & Photo: Luna.w 

實測 The Body Shop 酣睡薰衣草香根草頭髮及身體沐浴露 Sleep Relaxing Hair & Body Wash


The Body Shop 酣睡薰衣草香根草頭髮及身體沐浴露 Sleep Relaxing Hair & Body Wash

價錢:$139/200ml 

產品介紹:

每日最享受最感到放鬆嘅時侯,都一定係沖涼呢個時間。Wellness酣睡薰衣草香根草發頭髮及身體沐浴露是一款適合全家大小的保濕沐浴乳,當中採用95%天然成份製成,包括來自法國全天然和可生物分解的薰衣草精油和馬達加斯加的香根草精油以及來自意大利社群公平貿易的有機橄欖油。使用時,倒出$5蚊銀大細,已經可以搓起綿密的泡沫,溫和而清爽同時仲做到清潔乾淨效果,適合所有唔同膚質及髮質嘅人士,從頭到腳被淡淡的薰衣草花香覆蓋,這療癒的沐浴凝膠款更經過歐洲睡眠中心臨床測試,有幫令用者更快入睡以及改善睡眠質量。

 

產品實測部分

質地:4.7分 

質地清爽,洗完唔會覺得有一層油停留係表面,流動性極強,帶有怡人的薰衣草香氣散發自然清香而且香味持久,能舒緩全日累積下來的緊繃情緒。

 

起泡度:4.4分

加少量水在沐浴露中,然後用手打4至5圈已經可以搓出泡泡,但如果用作沐浴搽全身,建議或與沐浴球一併使用。

 

 

滋潤度:4.8分

沐浴露滋潤度足夠,沖完涼唔會覺得皮膚乾,與酣睡薰衣草香根草潤膚乳一齊使用效果更佳。

 

實測 The Body Shop 酣睡薰衣草香根草潤膚乳 Sleep Balmy Body Cream

 

The Body Shop 酣睡薰衣草香根草潤膚乳 Sleep Balmy Body Cream

價錢:$299/200ml

產品介紹:

在睡前使用帶有淡淡天然花香的潤膚乳,像奶油般質地幼滑又輕盈,令肌膚可以無負擔地迅速吸收。做到滋潤效果,令肌膚更有光澤柔軟,同時有助放鬆舒緩神經,令身體更快進入睡眠狀態,改善睡眠質量。

這潤膚乳成份天然且溫和,適合所有肌膚,並加入了97%薰衣草及香根草精華油和蘊含來自公平貿易的乳木果、巴西果仁油及橄欖油,可加速皮膚吸收讓肌膚倍感滋潤!

產品實測部分

質地/易推度:4.1分 

質地像牛油般十分細滑,靠指尖熱力慢慢推開便能滲透肌膚。

 

氣味: 4.9分 

這潤膚乳能回復肌膚水潤細緻,並且散發天然清香,不用噴香水也能聞到淡淡花香。

 

吸收度:4.5分 

將潤膚乳搽在肌膚上,大概是15至30秒已經可以完全被吸收,沒有黏笠感。

 

滋潤保濕度: 4.8分 

洗澡後塗上潤膚乳,即時感覺肌膚多咗一層保護屏障,變得細滑有回彈力而且有光澤格外滋潤,唔驚肌膚起格紋泛白或者甩皮。

 

實測 The Body Shop 酣睡薰衣草香根草香枕噴霧 Sleep Calming Pillow Mist

 

 

The Body Shop 酣睡薰衣草香根草香枕噴霧 Sleep Calming Pillow Mist

 價錢:$199/100ml 

產品介紹:

酣說薰衣草香根草香枕噴霧是今次的皇牌產品,持久嘅花香味有助營造平靜嘅氣氛,舒緩神經有助身心達致放鬆令心靈得到平靜,令人忙憂紓壓,這舒服的氣道可以有助加速入睡。將入睡的速度提高1.8倍,有助一瞓天光,讓人醒來時更有活力。

而且成份天然,採用可生物分解精油薰衣草及香根草和蘊含來自公平貿易的橄欖油,適合所有人使用。

用法: 入睡前,噴一至兩泵,於床單及枕頭上,淡淡嘅薰衣草幽香加上令人放鬆的香根草味道,令房間直接昇華至有種好似做緊spa嘅感覺,聞住入睡更有助用者可以身心得以放鬆,有助提升睡眠質素。 

 

產品實測部分

氣味:5分

聞起來有淡淡天然薰衣草和香根草花香,不會過分濃烈,舒服有放鬆嘅感覺,而且香氣持久,像被薰衣草從從包圍的感覺,到第二朝仍有淡淡的花香於髮絲上。

 

實測 The Body Shop 酣睡薰衣草香根草精油 Sleep Essential Oil Blend

 

The Body Shop 酣睡薰衣草香根草精油 Sleep Essential Oil Blend

價錢:$199/20ml 

產品介紹:

將精油融入日常生活中,柔和嘅香氣有助放鬆腦袋以及凌亂的思緒,有助提高睡眠質素。醒來後頭腦更清醒,幫助人們感到放鬆及恢復活力。

經過獨特處理的薰衣草香根草精油,成分100%天然加入甜杏仁基底油,天然的薰衣草和香根草油油性質地輕身,唔黏容易被皮膚吸收,適合唔同類型嘅肌膚。

用法:將瓶子倒轉 大概三至四秒,然後滴1-2滴在脈搏位上,並且打圈進行按摩讓肌膚得到放鬆。淡淡的薰衣草香氣覆蓋整個身體,令身心得以放鬆減壓。

產品實測部分

質地易推度:5分

油性質地滋潤度高,容易推開和吸收讓肌膚零負擔又輕盈。

 

清爽度:4.8分 

大概20秒左右大部分精油都可以滲透肌膚,不會覺得油膩黏笠。再過多一分鐘,精油完全吸收晒,再拍上面油紙,清楚可見使用精油位置都沒有吸到太多油。

與其他牌子的精油比較,Sleep Essential Oil Blend 明顯清爽度極高,不會令碎紙貼在皮膚上。

 

氣味:5分 

獨特的花香氣撲鼻,將精油滴在脈搏位置,感覺像噴了香水一樣,淡淡的薰衣草香根草味,像在做SPA的感覺。

總評︰

對我地咁忙碌嘅都市人來講 睡眠質素真係好緊要。連續用咗全新Wellness 皇牌Sleep酣睡系列一段時間,每晚都跟住這四個步驟做, 日日都像在家中做SPA的感覺,而且簡單容易,慢慢感到身體有所改善,唔單止瞓得好咗,相比起之前更容易入睡,連皮膚都覺得更有彈性,冇之前咁乾,眼圈淡咗,連眼袋都冇咁深。每日醒來之後,都覺得更精神更有活力。

今次呢個系列真係十分推薦大家使用,以後喺屋企都可以做到減壓之餘又可以提升肌膚質素,仲可以心靈得到放鬆,達致身心靈平衡,俗語有話正所謂治標不如治本,放鬆要由心出發!

總評分
5
質地
效果
抵買
推薦
Share :