【SKINFOOD 肌底精華】香甜嘅SKINFOOD黑糖肌底精華 實測一星期亮肌去角質

03.02.2021

SKINFOOD的黑糖光采肌底精華主打可以提升蠟黃肌膚的亮澤度,讓肌膚在使用後可以達到提亮且保濕的功效,今日iTRIAL美評我就由易推度、吸收度、 即時保濕度、亮膚度和真實對比使用7日前後效果等全方位實測一下這款SKINFOOD黑糖肌底精華好唔好用啦!
  

Text & Photo: Antonia ( IG: a.antoniaw)| Editor:AnGel S.

SKINFOOD 黑糖 精華 好用 肌底液 黑糖光采肌底精華

SKINFOOD 黑糖光采肌底精華 Black Sugar Perfect First Serum

價錢:$325/120ml


 

實測SKINFOOD 黑糖光采肌底精華 Black Sugar Perfect First Serum

SKINFOOD 黑糖 精華 好用 肌底液 黑糖光采肌底精華

質地:4 分 

樽面寫黑糖肌底精華,以為質地一定會好厚重,感覺會好似蜜糖咁。
倒出來之後佢係透明的水狀,味道溫和,質地好輕盈,好容易推開,我會當化妝水用。


吸收度: 3.8分

我會係早晚做基礎保養同妝前先使用,吸收度很好,能快速吸收,又唔會好痴笠笠,這點我很喜歡!


即時保濕度:3.9 分 

塗抹後,肌膚原本於潔面後出現嘅乾燥緊繃感覺立即消失,用後肌膚很保濕軟滑。 

 

SKINFOOD 黑糖 精華 好用 肌底液 黑糖光采肌底精華

亮膚度:4分

我本來皮膚唔算黑,但是沒有好好保養都會顯得比較暗啞。使用完後可以明顯感受到膚色提亮了,紅印都少咗啲,毛孔細咗之外,皮膚有變得比較透亮。

 

SKINFOOD 黑糖 精華 好用 肌底液 黑糖光采肌底精華

使用產品前(Day 1) 先影一次整體肌膚狀況,再於連續使用一星期 (Day 7) 後再影一次相作對比。

持續使用了一段時間,我覺得這組產品帶給的提亮效果很明顯,膚色不勻、擠完暗瘡嘅紅印等,都能得到很好的改善,膚色看起來更明亮。

 

淡紋度:3.8分 

用咗一星期到,因為佢好保濕,原本細紋較多嘅位置在使用後也有得到改善,乾紋明顯少咗!

 

總評:

連續使用一星期後,肌膚狀態的確變得水潤,因此乾紋及細紋都少咗,即使係冬天摸起來都滑啲,無甩皮嘅情況。除咗潔面後使用,我仲會係化妝前用,使用後肌膚即時變得柔軟潤澤,膚色都會提亮少少!

 

總評分
3.75
質地
效果
抵買
推薦
Share :