SK-II 護膚精華 (神仙水) |神奇成分PITERA™,令肌膚細嫩柔軟|iTRIAL用家分享

22.08.2022

平時一唔夠訓,皮膚第二日就好明顯會變到暗啞無光澤,就算塗粉底,皮膚都總係會不在狀態,可能會浮粉、乾紋盡現、毛孔大到遮唔到…成日都好想搵到一款可以即時幫我皮膚叉足電既護膚品。 

成日都聽到身邊朋友用SK-II,但佢既品牌故事你又知唔知呢?佢係源自一間日本清酒釀酒廠,當時科學家發現一位年邁的釀酒工人,雖然臉上佈滿皺紋,但其雙手卻非常細嫩柔滑,原來個秘密就藏於釀酒的過程中。

經過深入研究及驗證,科學家們從當時存在的350種酵母中找到其中一種酵母加以專門發酵,發現了一種神奇成分 - PITERA™。

今次我要試用既呢款SK-II 護膚精華 (神仙水),佢就係有SK-II獨家經典PITERA™護膚成分 !

今次要實測佢究竟係咪可以令肌膚變得晶瑩剔透而穩定,幫我由肌底角質層開始調理膚質!

等我實測一下SKII 神仙水是不是真的有用,是否推薦給大家!
 

Text & Photo: Alice Shum (IG:alicekpshum)

實測 SK-II 護膚精華 (神仙水) Facial Treatment Essence

SK-II 護膚精華 (神仙水) Facial Treatment Essence

價錢:$550 / 75ml ; $1,170 / 160ml ; $1,500 / 230ml

產品介紹: 

融入了 PITERA™的 SK-II保養產品就一直成為世界各地名人實現肌膚煥變的秘密,包括美國女星 Chloe Grace Moretz(克蘿伊摩蕾茲)、體操傳奇女將 Simone Biles(西蒙拜爾斯),中國影星湯唯、春夏,日本女星綾瀨遙、有村架純以及渡邊直美。如需SK-II最新消息及產品信息請至 http://www.sk-ii.com.hk 

About神仙水 & PITERA™ :

一支SK-II 神仙水含有超過90% PITERA™護膚成分,PITERA™是SK-II獨有的經典成分,是一種天然由來的「神奇」護膚成分,精心萃取自SK-II 獨有的專門酵母發酵過程。PITERA™含有超過50種微量營養素,包括維生素、 氨基酸、礦物質和有機酸等,它是無法通過人工合成。PITERA™與肌膚天然保濕因子結構相似,非常親膚,能很容易被肌膚吸收,給予肌膚的滋養呵護。蘊含90%以上PITERA™的SK-II神仙水能夠幫助補充肌膚水分,對抗肌膚衰老現象,減少因乾燥引起的細紋,改善肌膚緊緻度,幫助減緩壓力對肌膚造成的影響,補充肌膚的天然保濕因子(NMF),水狀質地容易被吸收,有助滲透至肌底角質層,有效調理膚質及穩定膚況,幫助維持肌膚健康。
 

產品實測部份

質地易推度: 5分  

精華水的質的就像純淨的清水一樣, 拍上肌膚後很容易就被吸收,也不會笠。

 

官方品牌建議每日的早晚各使用1次,

Step 1. 把2-3滴精華倒在掌心 

Step 2. 將掌心中的精華均勻潤澤雙掌,輕輕擦勻全臉。(可按需要再倒出神仙水重覆此步驟)

Step 3. 輕輕拍打臉部,直至精華完全吸收


 

滲透度: 5分  

試上手後,即時看到手變光澤,膚色比使用前亮白。

而且質地像爽膚水的神仙水很快被吸收,不會有過多精華還停留在表面。
 

(使用前)

(使用後)

光澤度:4 分 

 

(使用前)

(使用後比較粗大的毛孔都變小了)

毛孔細緻度: 4分 

水潤度: 4分

使用一星期後,毛孔比之前小,每天早上起來,都會看到皮膚有光澤,看上去都會更飽滿,更水潤。


(使用前)

(使用後膚色變得更均勻)
 

總評:

如果前一晚夜訓或者唔夠訓,第二朝皮膚就會睇落好黃,好乾,一直都想搵到護膚品可以急救,甚至可以穩定我既皮膚狀況,唔係一用完好好,但過一段時間問題又番番黎。

今次用完SK-II 神仙水,佢神奇既地方係可以穩定我既肌膚狀態,早上塗完臉部就即時有光澤感、膚色都無咁黃。佢既保濕功效都令我上粉更好,唔易見到細紋!

有時我唔上粉,簡單塗完防曬出門,都比以前對皮膚更有信心,唔易出油。

如果你地都想keep住皮膚狀態好, 推薦你地試下SK-II 護膚精華 (神仙水) !

總評分
4.75
質地
效果
抵買
推薦
Share :