Melvita 升級版有機透白光感美容液 | 水油黃金比例 維持理想狀態|iTRIAL用家分享

10.03.2022

雖然呢排經常要戴口罩,但保養都唔可以懶。尤其係美白方面,一定要一年四季都持續做,唔係就會功虧一簣。但冬天乾燥又易敏感,真係要好好選擇美白產品。

今次iTRIAL美評,我同你一齊實測Melvita 升級版 有機透白光感美容液 Advanced Organic Brightening Duo,睇下全新 80 : 20的水油黃金比例,可唔可以同時做到美白同保濕咁出色!

事不宜遲,一齊開始啦!

(Text & Photo:suen_momo)

實測 Melvita 升級版有機透白光感美容液 Advanced Organic Brightening Duo

Melvita 升級版有機透白光感美容液 Advanced Organic Brightening Duo

價錢:$290/50ml

產品介紹:

Melvita 升級版有機透白光感美容液有獨特水油兩段式以80 : 20 的水油黃金比例調配,有高浸透感,而且注入日本紫珠,能抗氧化,讓肌膚綻放光澤。另外亦加入海百合精華及百合花油,有效抵抗紫外線壓力、抑制黑色素增生、擊退色斑。

溫和的白冬青精華褪去令皮膚暗啞灰黃的老廢角質,不含磨砂粒子,能即時提升肌膚光澤。


質地/易推度:4.5分

噴頭噴出美容液大部分是極細緻的美容液,算是十分均勻。

噴頭設計,搖勻後可以直接噴出美容液,輕輕拍已經全部吸收。

 

清爽度:4分

80 : 20的水油黃金比例比較清爽,容易滲透至肌膚,用後清爽。吸收後會有薄薄一層精油在肌膚表面,不會有厚重油膩感。

 

美白度:3分

使用7日後,雖未有見到明顯美白效果,但膚色有提亮及變均勻。


即時保濕度:4.5分 

即時保濕度高!日頭及晚間用亦夠滋潤,80 : 20的水油黃金比例比起一般美白精華更保濕。


總評:

與一般美白精華比較,Melvita 升級版有機透白光感美容液 Advanced Organic Brightening Duo 比較保濕及清爽,即使冬天使用亦不會太乾,亦不會很笠。不很喜歡它的噴頭,噴頭設計十分user-friendly,而且做到均勻地噴出美容液,值得一讚!

使用一段日子後,整體膚色有提亮及變均勻,但明顯的美白效果未見。香味自然,質地溫和,適合所有膚質的人使用,我是敏感肌用後都感到很舒適。除了洗面後化妝前使用,亦可以妝後用作定妝。

總評分
5
質地
效果
抵買
推薦
Share :