Maybelline Cushion 遮瑕筆|高遮瑕又防水 夏天無懼溶妝!粉底液遮瑕膏兩用 CP值極高!|iTRIAL 用家分享

27.04.2022

Maybelline 呢個品牌家傳戶曉,相信大家都有用過。喺各大雜誌或者討論區時常都會有佢嘅身影,而今次為大家介紹嘅就係Maybelline Cushion遮瑕筆!

呢隻遮瑕筆我已經用咗五支以上,可見我對佢既喜愛程度。由細到大我黑眼圈都非常嚴重,面部瑕疵有時會有紅印同暗沉。用過非常多嘅遮瑕膏,唔係太厚重就係遮瑕度不足,到最後都係重回Maybelline嘅懷抱。特別疫情之下,日日都要戴口罩特別容易溶妝,呢支遮瑕膏真係極度推薦俾大家!

皆因佢超防水超輕盈仲好高持久度,想知道佢有幾好用?

等我嚟實測俾大家睇吓啦!


Text & Photo: Lala (IG:this.is.lalaland)

實測 Maybelline Cushion 遮瑕筆 Instant Age Rewind Concealer

Maybelline Cushion 遮瑕筆 Instant Age Rewind Concealer

價錢:$89

產品介紹:

特有cushion 刷頭,專為眼周脆弱肌膚設計,高效遮瑕,全面遮蓋黑眼圈,浮腫及細紋,同時提亮自然膚色,猶如黑眼圈橡皮擦。遮瑕筆更含天然枸杞萃取成分及褪黑因子,有效滋潤眼周肌膚, 以指腹推勻就能有效修飾熊貓眼並改善眼周浮腫,恢復雙眸明亮白皙。


產品實測部分

質地易推度:4.5分 

質地比較水感creamy而且容易推開,輕輕一推已經感覺到遮瑕度,質地尚算輕盈。所以遮瑕度可以一層一層疊加不厚重。如需要高遮瑕度可以用手指,如想要輕薄妝感則建議用海綿。


防水度:4.8分

防水度出奇地好!在水龍頭下沖水10秒幾乎沒有任何改變,水珠和遮瑕膏沒有融合,遮瑕仍然穩固,沒有脫色斑駁。防水表現令人驚喜!非常適合夏天或水上運動使用。


遮瑕度:4.5分 

嚴重黑眼圈已經能遮蓋九成,而且感覺上不着痕跡,沒有濃妝感。至於紅印及痘痘部份輕輕一印亦能遮蓋八成,而且可以疊加以增加遮瑕度。遮瑕後膚色有輕微提亮,感覺自然。

保濕度:5分

遮瑕膏非常保濕,即使用在眼底,也沒有卡眼紋,反而是非常貼服。妝容從早上到晚上也不會令細紋更明顯。


持久度:4.5分

持久度令人滿意。戴口罩的位置經過8小時只有非常輕微的脫妝,其他位置完好無缺,和剛上妝的時候完全沒有分別,妝容非常穩固。黑眼圈位置依然十分貼服無瑕。


總評:

總括嚟講遮瑕度、保濕度、防水度、持久度各方面都有十分不錯的表現。而且質地輕薄易推,更可以用來作粉底液使用。因為保濕度高,所以即使秋冬天使用有絕對沒有問題,出人意表高遮瑕但妝感自然沒有濃妝感。

各方面表現出色,而且價錢非常合理,性價比高。

非常推薦!

總評分
5
質地
效果
抵買
推薦
Share :