Laura Mercier 輕透水凝控油潤色粉底|輕易打造水潤光澤透亮自然底妝|iTRIAL用家分享

08.02.2023

平時好少化妝嘅我,只會薄薄的搽上一層粉底就出街。但混合性偏乾皮膚嘅我,一出街塊面好快就出油,好似反光板咁,但冬天乾燥嘅日子,用控油粉底又驚易乾同浮粉??

Text & Photo: Yeeting (IG:Barila_malone )

實測  Laura Mercier 輕透水凝控油潤色粉底 SPF 20+++ Tinted Moisturizer Oil-Free Natural Skin Perfector SPF 20+++

Laura Mercier 輕透水凝控油潤色粉底 SPF 20+++ Tinted Moisturizer Oil-Free Natural Skin Perfector SPF 20+++

價錢:$430/50ml

產品介紹:

「Laura Mercier 輕透水凝控油潤色粉底」,只需5分鐘,就可以輕裸肌出門口。而且仲有12款色調選擇鍾意佢一枝有齊護膚,防曬,同均勻膚色 3合1功效,10分鐘已經可以化到妝出門口。

呢枝輕透潤色粉底有2款不同配方選擇:

💛Regular:乾性 

🧡Oil Free: 混合性/油性

就算用咗成日,都keep到保濕同遮瑕效果,真喺CP值超高。


產品實測部分

 

質地:4.3分

鍾意佢質地好似lotion,帶有少少珍珠光。只用好小份量已經足夠搽勻全臉,即時可以均勻我嘅膚色、同遮住我粗大毛孔位置。

妝效/貼服度:4.5分

感覺好貼服自然有光澤,效果可keep到一整天,最重要控油效果真的很不錯 😊


遮瑕度:4分 

用後皮膚明顯膚色均勻,泛紅的位置有改善

如要遮雀斑,收飾毛孔位置(建議重點位置搽2次)


總評:

今次實測表現,整體上用後表現效果很好✨✨

搽上面感覺好輕盈貼臉,而且搽就上臉好水潤,完全沒有冇浮粉問題,我是混合性皮膚,容易出油(用了一整天,控油效果頗出色。而且將我暗黃嘅皮膚,明顯提亮了。

如想更突出底妝,可以用埋LauraMercier 感光透明蜜粉(掃於額頭、鼻樑、下巴等位置,提亮肌膚並突出面部輪廓。)

希望大家喜歡我今次嘅介紹喇😊

總評分
4.5
質地
效果
抵買
推薦
Share :