Lancôme 極致持妝輕透粉底液|底妝防汗控油,持久水潤超自然丨iTRIAL用家分享

14.06.2023

又到左我最討厭既夏天,除了潮濕外,天氣超熱,出街未到半日面上已出油而且超容易溶妝;_; 平日化底妝都追求輕透自然、最緊要係持久控油!

聽聞Lancôme 極致持妝輕透粉底液,可做到全日持久,無懼脫妝,底妝整天細緻完美效果!而且粉底有效抵禦潮濕環境,抗汗、控油光,24小時持久無瑕,今日就同實測一下妝效吧!

Text & Photo: 小鹿 (IG:ohmydeeeer)

實測 Lancôme 極致持妝輕透粉底液 Teint Idole Ultra Wear Liquid Foundation

 

Lancôme 極致持妝輕透粉底液 Teint Idole Ultra Wear Liquid Foundation

價格:$450/30ml

產品介紹: 

Lancôme 極致持妝輕透粉底液,配方順滑易推而且不黏膩,主打全日持久,無懼脫妝,底妝整天細緻完美!質地輕透零負擔,整天舒適自在,就像second skin一樣!粉底色調專為亞洲膚色研發,結合完美遮瑕度和持久度,塑造自然零面具妝感。

*24小時持久不脫妝 - 無懼溶妝,底妝整天啞緻完美

*24小時持久無瑕 - 抵禦潮濕環境,抗汗控油光

* 24小時輕透零負擔 - 採用透薄零妝感科技,零面具感不焗促

產品實測部分

質地:5分 

我用既係PO-01色,唧出後流動性都幾高,粉質幼細,超易推開,而且都幾透薄,上面唔乾!


遮瑕度:5分 

唧一下,塗抹左半邊面,粉質幼細,都可以明顯遮到黑眼圈,雀斑,毛孔等等小問題!

遮瑕度不錯同時妝感都唔厚!非常不錯喔~

透氣度:5分 

上妝後,妝感自然,不厚粉,而且啞緻亮澤~像皮膚本身就很好的樣子,而且透薄,對肌膚沒有負擔,相信在炎熱天氣下都不會明顯溶妝喔!

控油持久度:5分

炎炎夏日,朝早出街,中途無補過妝,只有輕輕印過面油,到晚上回家後,妝容沒太大改變,持妝效果很好啊!果然主打全日持久,24小時不脫妝!沒令我失望!


總評: 

我都係第一次用Lancôme 既彩妝類,呢枝極致持妝輕透粉底液的確有驚喜到我!唧出第一下,已經感覺到粉底液流動性很強,而且上臉很輕薄自然~縱使係炎炎夏日下,上左底妝,皮膚都透到氣~同時遮瑕力都不錯,基本既黑眼圈/毛孔/雀斑等細小問題都遮到!

我自己上底妝就習慣用手指慢慢在面上拍打,用手指熱力將粉底液融合係面,覺得會更貼服,當然前期的保濕打底要做好啊,哈哈!

真的好推薦大家一試這枝粉底液,特別在夏天,追求妝感自然透薄的大家,一定要入手!

總評分
5
質地
效果
抵買
推薦
Share :