Kiehl's 醫學淡紋緊緻再生精華 | 一次過撃退7大肌膚問題 還原雞蛋彈滑肌

04.01.2022

歲月匆匆時間不等人,隨着年齡增長,肌膚大不如前,發覺而家嘅肌膚冇以前咁有彈性,而且面上逐漸浮現明顯的皺紋細紋,特別係眼紋及虎紋位置,有時都唔敢好似以前咁放任大笑,怕顯露皺紋,加上長期戴住口罩令毛孔變得粗大,確實好需要一支抗衰老精華幫我解決以上問題。今次就等我率先測試Kiehl's 醫學淡紋緊緻再生精華好唔好用,實測一下能否減少肌膚的皺紋,令毛孔更細緻先。我已經急不及待要試試佢嘅威力!

Text & Photo: Ta Choi (IG:tachoi )
 

實測 Kiehl's 醫學淡紋緊緻再生精華 Retinol Skin-Renewing Daily Micro-Dose Serum

Kiehl's 醫學淡紋緊緻再生精華 Retinol Skin-Renewing Daily Micro-Dose Serum

價錢:$525/30ml;$760/50ml

產品介紹:

精華採用突破性微精準技術,既不刺激肌膚又有效減低皮膚不適感,好啱泛紅、乾燥及刺痛等肌膚使用。而且當中的黃金比例溫和配方,包括主要成分純正A醇 Pure Retinol,仔細調校的A醇劑量,穩步地促進表面皮膚細胞新陳代謝,令細胞迅速再生及促進膠原蛋白新生。每次塗上一天分量,就能一次過就能撃退7大肌膚問題,包括皺紋、毛孔、緊緻、細紋、膚質、膚色及煥活再生,特別在改善皺紋細紋、毛孔及粗糙等,令肌膚看上去更飽滿緊緻。

質地/易推度:4分

精華呈現柔滑乳霜質地,比一般精華較濃稠,慢慢推開能滲透至肌底,好像有層薄膜保護着肌膚,精華並沒有香味。

即時保濕度:5分

由於質地較濃稠滋潤,因此在乾燥寒冷天氣中,日常早或晚都可用它,能有即時保濕效果之餘,全日都keep住好滋潤。

改善皺紋/毛孔細緻度:4.5分

平時我仲會針對細紋較多的位置搽厚啲,使用七天後,我的額頭紋、虎紋、眼紋,特別是法令紋也有輕微的減淡,開始慢慢看不見,除此之外毛孔也有輕微收細的情況。

溫馨提示 :

每次取兩至三泵份量於手心勻開,均勻塗抹於全臉及頸部位置,可以在皺紋細紋較多的位置上搽厚少少,配合拉提動作收緊並提升輪廓,不過緊記使用期間早上必須塗抹防曬乳,從而加強保護肌膚,而敏感肌可於面霜後使用。


總評:

用咗一段時間除咗發現乾紋、細紋及皺紋等減淡及撫平了不少之外,更發現面部線條比以前有輕微緊緻拉提,而且膚色也提亮美白了,望落去肌膚比以前更平滑,整體肌膚變得飽滿彈滑,原來話咁易就能回復年輕柔嫩細滑肌膚,非常推薦俾各位美美們使用。

總評分
4.5
質地
效果
抵買
推薦
Share :