IT cosmetics 眼部極致遮瑕膏 | 全能多用途遮瑕膏 防水防汗不脫妝

30.12.2021

最近聚會Party嘅場合好多,成日都夜訓,搞到皮膚多左好多小瑕疵需要遮蓋。IT cosmetics Bye Bye Under Eye™ 眼部極致遮瑕膏,一向口碑好,而且一物多用,無論遮蓋黑眼圈,色班及泛紅肌膚也有不錯的功效。我今次實測完,發現呢支遮瑕膏持久力強,就算外出一天也沒有問題,快啲黎睇下我嘅實測報告啦!

Text & Photo:奇雲 Karen

實測 IT cosmetics 眼部極致遮瑕膏 Bye Bye Under Eye

IT cosmetics 眼部極致遮瑕膏 Bye Bye Under Eye

價錢: $220 / 12ml

試用色號:13.0 Light Natural / 20.0 Medium

產品特色:蘊含注滿水解膠原蛋白、透明質酸及抗氧化劑等成分,除了可遮蓋黑眼圈外,亦可修飾問題,如泛紅,色班等。

質地:4分

遮瑕膏嘅質地比較偏杰及厚身,每次只需取少許份量,慢慢利用手指熱力推開,就可以和肌膚融合,達到遮瑕效果。

防水度:4.5分

先將遮瑕膏搽係手臂上,然後成隻手浸入水中,然後再把手抽出,手上的遮瑕膏表面掛有水珠,但完全冇掉色情況出現,防水度驚人!

遮瑕度:5分

使用前可以見到眼周部位有明顯嘅黑眼圈、色素重,眼角附近嘅色班及臉上小瑕疵好明顯,望落好唔精神。但使用後,上妝嘅顏色自然,唔會有厚重感,遮蓋左差不多九成,遮瑕度令我好滿意!

持久度:4.6分

帶妝出街一整天,就算同朋友打完邊爐後,妝容都冇溶掉或有乾紋出現,效果真係十分持久。但由於質地比較厚及杰身,落妝時就需要花多點時間,但整體都滿意。


總評:

整體而言,呢隻IT cosmetics 眼部極致遮瑕膏無論係遮瑕度、防水度、持久度都好令我滿意,而且價錢平民,CP值好高!如果當日要去行山或做運動,呢支遮瑕膏一定必備!唯一冇咁方便嘅一點就係卸妝要多花點時間,先可以落乾淨個妝,不過仍然好推介比大家使用!

總評分
4.5
質地
效果
抵買
推薦
Share :