【IPSA 乳液】皇牌ME美白乳液 小奶瓶一步保濕+鎮靜肌膚

08.05.2020

夏日熱辣辣為大家帶來陽光,但我想過一個白雪雪嘅夏天!!

IPSA咁多款產品入面, 我最愛佢地嘅流金水!! 超好用的說~

另外我都有用開ME小奶瓶,我一直用嘅係保濕果款,保濕效果不錯,用完皮膚好穩定!

其實ME小奶瓶係IPSA最經典最獨特嘅皇牌產品,總共有17種ME配方, 配合不同嘅膚質及需要, 想知自己適合邊款, 可以去IPSA專門店預約IPSALYZER專業肌膚分析,透過分析就可以幫你搵到最適合你嘅ME乳液,咁就唔怕會踩雷啦~~

最近我就試緊佢地嘅ME美白小奶瓶,以下來看看好唔好用啦!


Text & Photo:TiffanyC (IG:_tiffanycc_)  | Editor: AnGel S.

 

實測 IPSA 更生活化美白乳液 METABOLIZER EXTRA W2

價錢:$590/175ml

IPSA 更生活化美白乳液 METABOLIZER EXTRA W 提供的個人化配方,針對不同的肌膚需要,當中的海洋活化精華EX,調節細胞代謝,重整肌膚,強化皮膚機能,令肌膚健康透亮!更生活化美白乳液主要針對肌膚色斑及暗啞問題,加入了IPSA專利美白成分4MSK,重點減淡及抑制表皮層黑色素形成。提升肌膚光澤及剔透感。共4種配方,適合不同肌膚。

點擊查看產品資料


每次按3下,搭配IPSA化妝棉使用,化妝棉棉質超級舒服,而且吸收得超快~

 

質地:4分

一開始搽個陣可能會覺得有D黏笠(用化妝棉搽會比較平均易吸收),但過幾分鐘就會完全吸收曬!ME小奶瓶相比起ㄧ般乳液,質地比較水,清爽唔黏膩,岩曬香港潮濕嘅春夏天!
 

保濕度: 4分

保濕度唔錯~~
ME小奶瓶主要係調理皮膚,皮膚嘅保濕度有提升,只要每日KEEP住用,皮膚就會變得穩定。
  

美白度:2分

哈哈~ 老實講我覺得美白效果唔顯著,可能要用返兩三個月先見到~ 到時再UPDATE大家!


總評:

我嘅膚質係屬於混合性,主要係T字出油但兩頰偏乾,我覺得佢嘅質地比較水,比較清爽唔黏膩,岩曬香港潮濕嘅春夏天!尤其係依家每日都要戴口罩出街,所以唔可以選一啲太黏笠嘅上product,佢就岩岩好啦!!
 

總評分
3.25
質地
效果
抵買
推薦
Share :