【Givenchy唇膏】獻出螢幕初吻?!爆笑測試禁忌之吻緞光唇膏情人節限量版的持久度!| iTRIAL美評

08.02.2019

就快到情人節啦,唔知大家點慶祝呢??今年Givenchy特別重新設計佢地嘅禁忌之吻緞光唇膏,印上「LOVE」同心形圖案?,一直都有聽講過佢地嘅唇膏,今次就等我地iTRIAL美評試下好唔好用啦?!

Text:吉吉 (IG:katiekwongxx) | Photo: 吉吉 & Sing Ho| Video: Sing Ho| Video Editor: Fai

Givenchy禁忌之吻緞光唇膏-唇情愛意限量版

價錢: $275/ 3.4g

平均價錢:$80.88/ g


Givenchy禁忌之吻緞光唇膏-唇情愛意限量版實測

左邊色號N13,右邊色號N22
N13 Rouge Interdit 不算正紅,帶有一點點橙。
N22 Infrarose 是螢光桃紅色,帶一點點紫。


顯色度:4.5分

輕輕塗一層已經很顯色,順滑易塗,滋潤不乾,飽和度也算高,帶有一點光澤感。✨

為了測試持久度,我請了我的兼識男友,試下比佢一個吻,試試易唔易甩!?



唇膏掉色了

持久度:2分

測試顯示唇膏持久度不算很高,唇膏甩左一半,不過值得讚的是,即使甩色,都唔會甩到一撻撻!?

易卸度:3.5分

敷五秒後,可以卸掉大半,不過底層有點食色,需要多一點時間,試過上嘴都一樣,用棉花棒幫手就更加好啦!但整體都尚算易卸?。


總評語:

唇膏滋潤得嚟不黏笠,不顯乾紋!顏色好看,白皮膚或黃皮膚的話,我會推介N13,很顯白?,皮膚偏黑都可以試埋N22,是一款活潑的顏色!唯一的缺點是有點易甩,大家同情人錫錫前同食嘢前記得先抹嘴呀?!

總評分
4
美評
Share :