GUERLAIN 祼光絲柔精華粉底液|透薄如祼妝|iTRIAL用家分享

08.02.2023

12月成個月都喺日本,日本超級乾燥嘅天氣

如果選錯粉底真喺會日日浮粉

我就選擇帶返平時用開嘅GUERLAIN 祼光絲柔精華粉底液,鍾意佢夠晒透薄,肌膚都少啲負擔。而且仲具有中度遮瑕功效,最重要係持妝非常長久。

Text & Photo: LoveCathCath 夏沫

實測 GUERLAIN 祼光絲柔精華粉底液 L'essentiel Natural Glow Foundation

GUERLAIN 祼光絲柔精華粉底液 L'essentiel Natural Glow Foundation

價錢:$490/30ml

產品介紹:GUERLAIN 祼光絲柔精華粉底液還有SPF 20 防曬系數,無懼陽光侵害。更添加天然成分,擁有保濕、平衡和保護肌膚功效。


產品實測部分

質地:4.5分

質地好幼滑透薄,輕輕印開就好似第二層肌膚咁。


妝效/貼服度:4.5分

日本咁乾燥嘅地區都無浮妝,非常貼服。滑完雪用完面罩都絲毫不脫妝。


遮瑕度:4.5分

這麼透薄的粉底卻有中度遮瑕效果實在令人喜愛,將九成的黑眼圈都遮蓋了,卻仍然似裸妝般。十分推薦。


總評:

膚色明顯更均勻有光澤,但又看不出已化妝,透明妝感更清麗脫俗

化妝數小時後如剛化一樣,貼服自然,日日用膚色更明艷剔透,透明妝感更是令人無法抗拒。每次上完粉底再掃少少蜜粉就可以出門,好方便。

總評分
4.5
質地
效果
抵買
推薦
Share :