Estée Lauder 持久防曬粉底 |輕易打造持久控油貼服妝容|iTRIAL用家分享

08.02.2023

經常戴口罩,好容易有脫妝,浮粉問題,加上我皮膚比較乾,水油唔平衡就更容易出油和脫妝,想推持靚靚嘅妝容真係唔容易。聽說Estée Lauder 持久防曬粉底Double Wear Stay-in-Place Makeup SPF10/PA++ 無論持久,控油,遮暇,貼服度的評價都相當高,化妝師朋友們都極力推薦,就等我來實測一下啦。

Text & Photo: Cat Chu (IG:@catchu0608 )

實測 Estée Lauder 持久防曬粉底 Double Wear Stay-in-Place Makeup SPF10/PA++

Estée Lauder 持久防曬粉底 Double Wear Stay-in-Place Makeup SPF10/PA++

價錢:$360/30ml

產品介紹:

粉底蘊含全日持久防水防汗及控油配方,令妝容全日保持細緻無瑕,打造半啞緻的妝容。24小時持妝貼服,無懼炎熱、潮濕、運動及各式日常活動。即使近距離,也能看見妝效均勻薄貼、如絲絨般完美柔滑,呈現零瑕幼滑光澤肌膚,妝容色澤能全日保持真緻自然。

粉底液提供暖色,中性及冷色調的選擇,輕易配合各種不同肌膚的亮度和底色。


產品實測部分

質地:4.4分

質地輕薄,延展性唔錯,易推,即使徒手推都容易控制其均勻度。


妝效/貼服度:4.6分 

雖然我徒手推開粉底液,但妝容都均勻貼薄無厚重感。妝感比較自然有光澤,顏色氧化度比較底,整天都維持到不灰不暗沉。我的肌膚比較易出油,妝容仍可保持貼服不脫妝,更有奶油肌的妝感,這一點真不錯。


遮瑕度:4.5分 

以輕薄質地的粉底來說,遮暇度算強,明顯遮蓋8成毛孔和色斑,肌膚變得順滑左,有點小驚喜。唯獨有一兩點太深的色斑就需要局部塗多一層。


持久度:4.6分 

我用其他粉底液,鼻頭,鼻翼兩邊都會甩粉,Estée Lauder 持久防曬粉底 的持妝度確實唔錯,持續戴口罩5,6個鐘,脫妝的情況十分輕微,不需要經常補妝,整個妝容從早到晚都能維持。


總評:

唔用過真係唔知原來咁好用,無論在控油,遮瑕和持久度都很出色,對於肌膚屬於乾燥和易出油肌嘅我,真係一試愛上,以後就無懼除底口罩就見到肌膚油光滿面,甩粉,浮粉嘅問題喇。

想擁有持久妝容無難道,令我無時無刻都以最佳靚樣示人,難怪口啤一直都不錯,真心推薦。

總評分
4.5
質地
效果
抵買
推薦
Share :