Estée Lauder 升級再生基因修復精華|一瓶拯救疲倦肌膚 熬夜必備|iTRIAL 用家分享

05.05.2022

平時讀書成日溫書溫到好夜,而且壓力大,休息唔夠。一去到呢啲時候,皮膚就會超級唔穩定,好容易就會生暗瘡,啲暗瘡又紅又腫,而且捱夜之後皮膚會變得暗啞無光澤。所以真係好需要一支全能嘅修復精華,穩定皮膚嘅狀態,令皮膚望落冇咁疲倦。今次就同大家實測一下Estée Lauder 全新升級再生基因修復精華,睇吓佢嘅效果如何~

Text & Photo: Letty Leung (IG:ching.review)

實測 Estée Lauder 升級再生基因修復精華 Advanced Night Repair

Estée Lauder 升級再生基因修復精華 Advanced Night Repair

價錢:$890/50ml;$1,140/75ml;$635/30ml;$420/20ml

產品介紹:

升級再生基因修復精華能夠令皮膚極速修復,讓肌膚達致光澤、細嫩和彈滑的效果,改善皮膚暗啞。同時能夠加速減淡細紋,收細毛孔,令皮膚更加緊緻,預防老化。

 

產品實測部分

質地/易推度:4.5分 

帶有一點濃稠度的精華,在皮膚上推開後,頗快就會被完全吸收,之後再用其他護膚化妝品,亦不會起擦膠碎。

 

Before:

 

After

滲透度:5分 

精華上臉後容易被吸收,而且吸收後不會油膩黏笠。秋冬天氣乾燥時,將精華混合護膚油,能夠提升滋潤度的同時,亦能夠加快護膚油被皮膚完全吸收的速度。

 

保濕度:4.5 分  
滋潤度:5分

能夠即時滋潤乾燥皮膚,保濕力亦都夠持久。混合肌/油性肌膚在夏天可以選擇只在晚上使用。


光澤度:5分 

去紋度:4.5分 

能令法令紋減淡一些,亦能夠去除臉部黃氣,特別是在熬夜後皮膚依然能夠保持有光澤,而且使用後毛孔亦有變得更細緻。


總評:

自從用咗呢一支精華之後,皮膚嘅狀態穩定咗好多。考試果段時間雖然都會生壓力瘡,但係數量少咗好多,而且用完呢隻精華之後啲暗瘡亦都快啲凋謝、快啲好返。就算好夜瞓,第二日起身皮膚都唔會變得好暗沉。我係屬於敏感性皮膚,用呢一支精華完全冇敏感,保濕力亦都足夠。總括嚟講,呢支精華除咗可以修復受損皮膚,亦能夠穩定肌膚狀態,改善皮膚質感,效果唔錯,推薦大家試下~

總評分
4.75
質地
效果
抵買
推薦
Share :