Dior 恆久貼肌氣墊粉底|持久水潤氣墊粉底 完美妝容必備!|iTRIAL用家分享

27.04.2022

疫情下需要戴口罩,有機會出街又想扮靚啲,結果除低口罩就發現個妝冇咗一半。想要清新自然妝感,但又想遮蓋臉上皮膚問題,都唔知應該點算。後來朋友推薦使用Dior 恆久貼肌氣墊粉底 Diorskin Forevesr Perfect Cushion,持久完美妝容長達24小時不容易脫妝,同時保持水潤保濕,質地輕盈透薄,令妝感更自然貼服。等我實測後話俾大家知效果如何啦!

Text & Photo: Chloe


實測 Dior恆久貼肌氣墊粉底 Diorskin Forever Perfect Cushion

Dior恆久貼肌氣墊粉底 Diorskin Forever Perfect Cushion

價錢:$470/30ml

產品介紹:

Dior恆久貼肌氣墊粉底以全新改良配方,塑造份外亮澤和無比剔透的啞緻妝效,將妝效持久、完美遮瑕提升至另一層次。恆久貼肌氣墊粉底更首次結合24小時極致魅力和24小時保濕效果,令肌膚一整天都保持清新舒適享受。而獨特的纖巧設計就更方便女士們隨身攜帶。


產品實測部分

粉撲/易用度:4 分

粉撲係圓形設計,兩隻手指位剛剛好,質地較軟亦容易操作,可以輕鬆塗滿臉上不同位置。


質地:4.5分 

將氣墊粉底塗上手背已即時感覺到質地輕盈,更明顯提亮膚色。


妝效/貼服度:4.5分

輕輕印一下已能即時塗上臉上,妝感貼服自然,不會給人很濃妝的感覺。


遮瑕度:4.5分

使用粉底前皮膚上有較多細斑問題,鼻翼位置出現泛紅,膚色亦不均勻。塗上粉底後明顯能有效遮蓋雀斑及改善膚色不均,黑眼圈位置亦改善咗。


持久度:4分 

使用6小時後,除下口罩亦沒有太大的脫妝問題,妝感依然保持自然貼服,沒有出現浮粉問題,仍能遮蓋臉上瑕疵。

 

總評:

Dior 恆久貼肌氣墊粉底果然係名不虛傳,能係保持持久的妝效,同時亦可以遮蓋臉上的肌膚問題,無論是遮瑕度、貼服度都真心做得好好。使用一天亦感覺不黏笠,不浮粉,連戴口罩都沒有太大脫妝問題,保持妝容完美。保濕程度亦很好,塗上後沒有乾旱情況出現。而且味道更帶有淡淡清香,塗上臉後感覺清新,連男朋友都聞到香香地。如果你之前都有遇到同我一樣嘅問題,我推薦你試用這款 Dior 氣墊粉底,同我一齊踢走戴口罩的化妝困難!

總評分
4.5
質地
效果
抵買
推薦
Share :