Clarins 賦活雙精華|瞬間提升肌膚光澤 重拾年輕緊緻無瑕肌|iTRIAL 用家分享

29.04.2022

我的眼周肌膚一向比較脆弱,天氣一轉就容易有細紋、缺乏光澤,所以平日都盡量減少大笑,直至我遇到Clarins的Double Serum 。它可以為我高效改善肌膚狀態,保濕補水 、提升光澤度、令肌膚回復緊致、減少皺紋幼紋,今次實測完之後,誠意推薦俾各位姊妹!


Text & Photo:Karry (IG: Karry113)

實測 Clarins 賦活雙精華 Double Serum

Clarins 賦活雙精華 Double Serum

價錢:$650/30ml ; $900/50ml

產品介紹:獨創2:1 水+油 親膚比例,讓肌膚更容易吸收。有效抗皺,肌膚回復緊緻、彈潤、透亮,煥活年輕自信!


產品實測部分

質地:4.5分

仲記得起初試用,都擔心精華質感偏油,但原來精華好容易推開,亦無半點黏笠的感覺。


即時保濕度:4.8分 

迅速被肌膚吸收,直滲肌膚底層,高效滋養肌膚,為肌膚注入大量水份同養分,即時為我趕走乾燥感,肌膚明顯變得更為水潤飽滿。


吸收度:4.5分 

把精華塗上面再加以按摩,感覺到精華迅速被肌膚吸收,直滲肌膚底層。


光澤度:4.8分 

肌膚瞬間多咗一份睇得見的光澤,有效擊退暗啞。


去紋度:4.2分 

有效填充細紋、肌膚回復脹卜卜、增加彈性,幼紋亦有減淡跡象。


總評:

第一次試用:

潔面後即時使用,可以感覺到精華瞬間為肌膚注入大量水份同養分,肌膚即時多咗一份睇得見的光澤。

連續用咗一星期:

肌膚就明顯變得脹卜卜、更有彈性;幼紋位置有減淡跡象,肌膚緊緻度有所提升,變得更為細緻柔滑,令我有重拾年輕的感覺。整體肌膚回復水油平衡,望落更有光澤,更為健康。

 個人認為Clarins【Double Serum 賦活雙精華】真心好用,誠意推薦俾大家!

總評分
4.75
質地
效果
抵買
推薦
Share :