Clarins 提拉撫紋全效眼霜|12倍膠原蛋白增生淡化眼紋|iTRIAL 用家分享

29.04.2022

這段時間多左留喺屋企,長時間煲劇同玩電話,成日夜訓衍生眼部周邊細紋和浮腫,黑眼圈下垂鬆弛問題等等…OMG!

我自己選擇眼霜的大前提是要夠清爽、易推開、不會黏笠和厚重,試用完Clarins 提拉撫紋全效眼霜,我好推薦比大家,立即實測一下吧:D


Text & Photo: kennisckk

實測Clarins提拉撫紋全效眼霜Clarins Total Eye Lift

Clarins 提拉撫紋全效眼霜 Total Eye Lift

價錢 $600/15ml

產品介紹: 

含94%天然植物卡西花蠟萃取及有機哈倫加那萃取,質地好易推開及好透薄,好似上左一層提拉保護膜,迅速向上提拉眼皮,撫平細紋,唔會有好厚重的感覺,促進12倍膠原蛋白增生淡化眼紋,60秒放大雙眼,緊緻眼周輪廓,解決眼皮鬆弛,提拉眼周肌膚及改善黑眼圈。


產品實測部分

質地:4.3分

眼霜屬乳霜質地,有小小似雪糕絲滑感,輕盈易推開,滋潤但不黏笠。



吸收度:4.3分

乾手乾面用一Bump份量眼霜,用無名指點開輕輕按摩眼尾位置及向上提拉,順時針打圈就已經完全吸收,無負擔感。


即時撫平 / 保濕程度:4.8分

每日堅持勤力用上眼霜,上妝後明顯感受眼部周邊卡粉問題有改善

,更貼妝。

去浮腫:4.8分 

淡紋度:4.5分

經常夜瞓,瞓前飲水,第二日起身眼睛都會出現浮腫情況,這時我都會用眼霜加以按摩去消腫,想淡紋一定要堅持同有耐性,2星期左右在對比已經有明顯變化 。


總評:

我地每日最花時間就是對著電話、電腦、電視,所以一定一定要堅持做好眼部護膚。我每日沖完涼同起身後,會用無名指以彈琴方式令眼霜更快吸收,輕輕按摩令眼部週邊撫平皺紋,提拉眼周肌膚改善黑眼圈。

它的真空瓶管技術能確保每次吸取都是維持最新鮮狀態,我好認同Clarins可持續發展意識這理念,瓶身由25%再生玻璃製成,用後可100%回收重用,希望比到想買嘅朋友小小意見。



總評分
4.75
質地
效果
抵買
推薦
Share :