Charlotte Tilbury 王牌輕盈蜜粉 |素顏彩妝冇負擔,同毛孔Say Bye Bye|iTRIAL用家分享

05.09.2022

香港夏天十分濕熱,就算戴住口罩都覺得好侷促,而一向追求愛美嘅我一出街就會扮靚靚,化個靚妝出街。但試過幾款蜜粉及粉餅總係覺得好容易脫妝、持妝度又不夠,甚至乎出現卡粉情況,總係遇唔啱一款合適嘅蜜粉或粉餅。據說CT出的蜜粉 - 輕盈無瑕蜜粉的「柔焦濾鏡」,用後肌膚會好似落左filter咁,除咗能夠撫平毛孔細紋,更能抑制油光,出嚟嘅效果好自然,空氣感無重底妝瞬間就能打造霧感妝容;而使用 全新輕盈濾光蜜粉 就好似天然補光濾鏡一樣,瞬間點亮、柔化及提升及均勻肌膚膚色,仲可以修飾熊貓眼,聽落去都覺得好吸引!今次就等我在iTRIAL實測一下,實測完看看是否真的好用,值得推薦給大家使用啦!

Text & Photo: Ta Choi (IG:tachoi )


實測 Charlotte Tilbury AIRBRUSH FLAWLESS FINISH 輕盈無瑕蜜粉


Charlotte Tilbury AIRBRUSH FLAWLESS FINISH 輕盈無瑕蜜粉

價錢:$400/8g

產品介紹:

美妝界的又一新寵 - AIRBRUSH FLAWLESS FINISH 輕盈無瑕蜜粉研磨至高度細滑的Complexion Enhancing Micro Powder精細粉末,質感彷如真絲絨般絲滑,掃在面上輕易混和層疊,有如濾鏡般能平伏細紋及細緻毛孔,當中更特別添加玫瑰花蠟及杏仁油,有效滋潤軟化肌膚,立即柔化肌膚瑕疵並具柔焦妝效,而珠光成分能反射光線,瞬間就能打造均勻、明亮膚色,輕薄定妝之餘,亦不會為肌膚帶來負擔!
 

產品實測部分

質地:5分

粉質輕盈如空氣般,用手指輕輕一掃,質感幼細得彷如微塵一樣無重感,推開前為粉白色,推開後則為半透Nude色。


貼服度:5分

遮瑕度:4.5分

只需要輕輕掃一層就感覺很自然貼服,妝感很細滑如絲絨般柔滑,柔化肌膚同時具修飾毛孔及瑕疵功效。

撫平細紋度:4.5分

細緻毛孔度:5分

只需要掃一兩層就能夠修飾面頰上的毛孔,近睇毛孔變得更細緻甚至消失了,而細紋也有輕微隱藏效果,較深的細紋有明顯的淡化。


柔焦妝效: 5分

抑制油光度:5分

搽上臉後,面上的油光有減少的情況,感覺唔會乾抿抿有乾紋,反而是有霧感效果,更能柔化肌膚瑕疵部位,顯得很平滑。




持久度:4.8分

由於天氣炎熱,面上的汗水及油脂分泌都會過多,幸好掃上蜜粉定妝後,外出數小時前後嘅對比都沒有太大嘅差別,因此不補妝就有點奶油肌妝效。

實測 Charlotte Tilbury AIRBRUSH BRIGHTENING FLAWLESS FINISH 輕盈濾光蜜粉

Charlotte Tilbury AIRBRUSH BRIGHTENING FLAWLESS FINISH 輕盈濾光蜜粉

價錢:$400/9g

產品介紹:

AIRBRUSH BRIGHTENING FLAWLESS FINISH 輕盈濾光蜜粉傳奇採用了LIGHT-BOUNCE TECHNOLOGY 光感技術,當中蘊含珍珠細粉,有效地自然反射光線、提亮及細緻整體膚質,提亮成份更能增強光澤,令整體膚色變得更均勻,而且更能減淡眼圈及膚色,瞬間就能打造明亮無瑕妝容!


產品實測部分

質地:5分

輕盈空氣感:5分

將白色的蜜粉塗到手背上,推開後的顏色接近本身嘅膚色,但是帶點透白效果,加上粉質幼細令肌膚呈現輕盈空氣感。
 

貼服度:5分

膚色提亮度:5分

只需要掃一層就能令肌膚有美白提亮效果,同時能自然地反射光線,而且妝容很貼服沒有卡粉呢。


均勻膚色度:5分

遮黑眼圈度:4.5分

只需要掃上一層就能淡淡地均勻膚色,掃上第二層就能明顯提亮膚色,就連黑眼圈都有大半的修飾效果,從而提亮眼底膚色,整體看上去較有朝氣。
 

妝感明亮度: 5分

自然度: 5分

最喜歡的是搽上面後效果很自然,只需薄薄的一層就能帶來濾鏡柔化嘅效果,看上去猶如素顏肌膚一樣。
 

總評:

一向好怕厚重粉感在面上的我,喜歡以上兩款蜜粉餅產品夠貼服之餘又能隱藏毛孔,而且持妝力強又不輕易卡粉浮粉,就算戴住口罩出街大半日,時間長咗面部都唔會太乾,仲有控油及提亮效果,感覺好似輕微的奶油妝帶點自然效果,因此就算放落袋拎出街都唔使點補妝。

如果針對黑眼圈細紋等較細微位置,我會配合常用嘅化妝掃,去重點掃2-3次以隱藏、覆蓋該位置嘅瑕疵,所以我非常推薦這一款咁好用嘅蜜粉。

鍾意自然透亮素顏肌嘅你,一定要試一試Charlotte Tilbury AIRBRUSH FLAWLESS FINISH 輕盈無瑕蜜粉同埋 AIRBRUSH BRIGHTENING FLAWLESS FINISH 輕盈濾光蜜粉嘅威力喔!

總評分
5
質地
效果
抵買
推薦
Share :