【Caudalie美白面霜】葡萄蔓極緻完美凝白晚霜 一晚喚醒暗淡膚 | iTRIAL美評

15.04.2019

美白同保濕係護膚嘅基礎,但揀美白同保濕產品,一般都好謹慎驚產品太潤會出油脂粒,今次Caudalie 推出Dark Spot Correcting Glycolic Night Cream葡萄蔓極緻完美凝白晚霜,似乎能夠充份滿足到我美白又保濕嘅需要!究竟面霜系咪真系咁work?就等我們iTRIAL美評一一拆解!

Text: Katherine Tso (IG: hmei0216) | Editor: Tiffany Ng

Caudalie Dark Spot Correcting Glycolic Night Cream
葡萄蔓極緻完美凝白晚霜實測



Caudalie葡萄蔓極緻完美凝白晚霜質地

清爽度:4.5分

質地是容易推開柔滑的cream,輕輕塗在臉上,有清爽嘅感覺,質地柔滑而且不油膩!


塗晚霜前


塗晚霜後

美白度:4.5分

聽說葡萄能美白,睡一覺變睡美人,我急不及待回家試用塗上後就快快睡覺,一覺醒來臉色沒之前的黃,有亮白的對比。


保濕度:5分

我膚質偏乾,都幾吸收,一晚睡醒後,肌膚細胞充滿水份,保濕度幾高。


感覺:

柔化肌膚乾紋,肌膚一晚回復水潤飽滿,皮膚明顯幼細多了,一晚便愛上了它。


對於膚質偏乾但T字位易出油既我黎講,混合性肌膚最驚塗完面霜會出油脂粒,實測後感覺產品易推吾黏笠,訓醒吾會出油脂粒!


總評語:

混合性肌膚嘅人好難搵到結合美白、保濕、不油膩的產品,加上見證佢強勁嘅美白保濕效果,重點可以修復細紋,每朝瞓醒覺keep住肌膚水潤細滑,相信以後每晚我都想繼續做睡美人,訓醒可以白雪雪,Keep住用一段時間應該好快不用塗粉底出街。

另外一個小提示,可以塗厚厚的一層在色斑較重既位置,好似我咁暗蒼印既地方可以塗多一點。有淡化色素的作用!!


一個月後會系IG出番效果圖,大家可以follow我IG近況睇下轉變!

總評分
5
美評
Share :