Caudalie 葡萄籽尊貴時光逆轉全效面霜 | 一瓶就能抗衰老,回復飽滿彈滑年輕肌!

20.01.2022

隨着歲月嘅流逝,肌膚同樣地跟隨着年齡出現種種衰老問題,最明顯嘅係肌膚乾燥、暗沉、粗糙、細紋及鬆弛種種先兆接踵而來,有時見到自己面上嘅衰老問題都會覺得好氣餒,令我的起心肝要好好正視一下,以免衰老情況加劇。而我一向都有用開白藜蘆醇抗老權威嘅護膚品牌「 Caudalie 」,今年更推出全新Premier Cru 葡萄籽尊貴時光逆轉系列,能全面修復老化DNA,一次擊退皺紋、細紋、色斑、暗啞、缺水、鬆弛、下垂和凹陷8大歲月痕跡,只需要短短3 分鐘便能提昇至V面輪廓達 6 小時,簡直就啱晒我嘅肌膚需要啊。新年不只要開運,更要為「肌膚開光」,所以今次我就率先在iTRIAL美評來實測一下它的好用程度,睇吓佢能否令我肌膚帶着彈潤活力去迎接新一年!

Text & Photo: Ta Choi (IG:tachoi )


實測 Caudalie 葡萄籽尊貴時光逆轉全效面霜 Premier Cru The Cream

Caudalie 葡萄籽尊貴時光逆轉全效面霜 Premier Cru The Cream

價錢:$880 / 50ml

產品特色 :

Caudalie與哈佛醫學院破天荒發現原來只要控制DNA就可逆轉衰老 ,因此佢哋攜手合作研發結合白藜蘆醇和木蘭花萃取物,從而激活體內2倍TET酵素,抑制和修復因衰老及外在侵害而受損的基因,並促進膠原蛋白及透明質酸自生,而且產品更是有別於市面上刺激性抗老成分,是天然又不會引起光敏感、乾燥、甩皮等反效果,最重要係當中絕無任何人造香料、Paraben防腐劑、矽、礦物油、石蠟、PEG及動物原材料等有害化學物,就連我呢D敏感肌、甚至乎孕婦都可以安心使用㗎。

 

質地/易推度: 4分

以輕輕的力度已經能推開白色Cream狀的面霜,質地好像奶油一般咁柔滑,感覺唔會太杰太稀,感覺特別滋潤保濕,還有淡淡的香氣撲鼻,好適合冬天用。

即時保濕度: 5分

未搽前測試的肌膚狀況得出的水份指數是42.7%

在搽上面霜後,再測試肌膚水分指數是51.3%,上升了8.6%,可見有明顯的保濕效果。

而在塗上面霜後,面頰由乾燥所導致的敏感泛紅隨即保濕滋潤,敏感泛紅的位置也漸漸消失了,肌膚呈現水潤有光澤,望落去都覺得好細緻滑溜。


改善皺紋度: 4.5分

我由細到大都係大笑姑婆,虎紋嘅位置會比較深,每一次針對喺皺紋及乾紋等位置上塗厚一點,發現皺紋有減淡嘅情況,摸上面感覺比以前彈潤了。

 

總評:

連續使用一段時間後,肌膚隨即變得水潤光澤💦、飽滿通透,摸上肌膚更有彈彈的柔嫩感覺,特別係面頰上粗大的毛孔竟然收細細緻了,整體暗啞的膚質透亮了不少,上妝仲好貼服添✌🏻!

如果你同我一樣都有「 口罩肌」、肌膚有敏感容易生粒粒,呢一款咁滋潤嘅面霜一定幫到你,十分推薦比大家使用!

總評分
4.25
質地
效果
抵買
推薦
Share :