Canmake 完美高效眼影|春天氣息 新手化出甜美眼妝|iTRIAL 用家分享

25.04.2022

平日眼妝都以粉色大地色系為主,約會就會加重閃粉,令雙眼更bling bling有神。

今次試用日本Canmake Perfect Stylist Eyes Eyeshadow 完美高效5色眼影,一盒有齊眼妝要有的色系配搭,簡單易用,連新手都可輕鬆暈疊出日常眼妝、或是加深輪廓變晚妝。

今次選用#22 Apricot Peach 杏桃橙色很有春天氣息,化一個甜美眼妝就最適合,一齊睇睇以下示範啦^^


Text & Photo: Sandra  (IG:pinksheeb)


實測 Canmake 完美高效眼影Perfect Stylist Eyes

Canmake 完美高效眼影Perfect Stylist Eyes 

價錢:$88

色號:22 Apricot Peach 杏桃橙色

產品介紹:五色眼影組合,可以打造自然妝及閃亮眼妝,眼影蘊含角鯊烷的水潤粉末,質感幼細、柔滑,上妝後緊貼眼蓋,不易散落。中間的寶石閃粉,可以自由添加所需的數量,隨時可以輕易化出帶閃亮效果的眼妝,或是不閃亮的美炫眼妝;寶石閃粉亦可增加卧蠶位置的飽滿感


產品實測部分

質地:4分 

粉質頗幼細,輕輕一掃已經好貼皮膚,沒有太多飛粉情況。

 

顯色度:4.5分

雖是開架品牌,但是顏色飽和度高,顯色度不錯,亦容易暈開。


底色是偏粉橙色系,配上深啡色做 shading可輕易改善浮腫問題,營造出深邃大眼,而在眼頭及窩中間掃上閃粉,令雙眼更精靈有神,望落更年輕。


持久度:4

化完妝外出幾小時,潮濕天氣下都沒有太溶妝,只有眼尾有少少甩,完全可以接受。

 

總評:

一直以來Canmake的化妝品評價都頗高,今次試用完美高效5色眼影我覺得性價比幾高,幾十蚊開架貨仔但效果幾出色,最重要是容易配搭兼不會失手,顏色仲要幾靚添,好值得入手。

總評分
4.5
質地
效果
抵買
推薦
Share :