Benefit They're Real 精細鋭目持久眼線筆|超幼細筆尖勾畫出不同風格既眼線!|iTRIAL 用家分享

07.04.2022

最近疫情終於有緩和的跡象,終於可以出返街同返工過返D正常生活,不過踏入春夏天炎熱嘅天氣,加上口罩嘅焗促,令面部嘅妝容好容易出油出汗,甚至乎溶妝,所以擁有一支好用得黎又持久的眼線筆真係好重要!知道Benefit 嘅眼妝產品出名好用,而今次會試用They‘re Real 系列新推出的這枝眼線筆的極黑色號。最吸引我就係佢特製的超幼細0.1mm錐形筆尖,可以輕鬆勾劃出唔同風格既眼線,最重要係不暈妝又防水。今次我就率先在iTRIAL美評來實測一下它是否真的這麼好用,可以畫出柔順眼線之餘又keep到24小時不脫妝!

Text & Photo: Ta Choi (IG:tachoi )
 

實測Benefit They're Real 精細鋭目持久眼線筆 They're Real! Xtreme Precision Liner


Benefit They're Real 精細鋭目持久眼線筆 They're Real! Xtreme Precision Liner

價錢:$215

產品介紹:

眼線筆的特製超幼細0.1mm錐形筆尖,以極細緻的彈性柔韌掃毛製成,配合質感輕盈柔滑的眼線液,輕易於眼皮上描繪乾淨俐落、順滑流暢的勾勒出精細線條,就算是激幼或誇張粗眼線畫法都能輕鬆駕馭,為咗令眼線妝容持久不脫色,更特別加入防水與速乾不暈染配方,亦不會造成結塊效果,令妝效可維持長達24小時。更附有2個色號選擇,包括極黑及深啡色。

筆頭幼細度:5分

筆觸一畫即現、乾淨俐落,由眼頭位置畫出至眼尾過程中非常順滑,相比起其他眼線筆頭,它較為幼細。

 


上色度:4.5分

極黑的色號一觸即現,畫一下已經好上色,而顏色都頗為實色,整天也不用因顏色淡掉而補畫,畫後朋友都說我的眼睛很有神很特別✨。
 

易畫度:5分

粗幼線條因應力度控制,輕鬆順暢地畫出各種流線型線條,新手都能易於駕馭畫外眼線。
 


 快乾度:4.5分

雖然眼線筆質地都非常水潤,但畫完眼線瞬間就能乾透,對新手而言,亦不怕不擅長化妝而分泌淚水使眼線暈染/花,因為就算眼睛沾濕水也不會容易甩色化開。
 

持久度:4分

在香港潮濕炎熱嘅天氣下,出街一整天後眼線有輕微的脫妝,這也是普遍的現象。

 

防水度:3.5分

用沾了水的化妝棉輕輕抹一下眼線位置,也能抹下部份眼線顏色,眼尾位置來回抹幾次已經能抹乾淨。


總評:

對於化妝、畫眼線新手來說,這支眼線筆是容易操控的,對於手技開始生疏的人士也很適合用此產品。

平時出街都會將眼線筆放進化妝袋輕便攜帶,我就最鍾意佢搶眼嘅鮮紅色支裝設計,就算係凌亂嘅手袋中搵佢都好容易,另外筆頭設計能畫出不同粗幼、風格的眼線,而且色澤顯色又自然,不同嘅場合都可以配襯到!

但是持久及防水功能比預期中稍為遜色,但對於新手來說就算畫錯都容易抹掉,不用整個眼妝全卸下。功能性方面,應付現在容易出汗出油的潮濕天氣,大家可以隨身攜帶佢,方便補妝時去補畫兩筆呢。

整體來說仍然是值得推薦的眼線筆!

大家除左去Benefit門市購買,仲可以去HKTVmall 及Sephora網購架!

HKTVmall: https://www.hktvmall.com/hktv/zh/main/BENEFIT-COSMETICS-HONG-KONG-LTD/s/P0075001/護膚化妝/護膚化妝/眼唇化妝/眼線/眼線膏/Theyre-Real精細銳目持久眼線筆濃黑色澤/p/P0075001_S_EM69

Sephora: https://www.sephora.hk/brands/benefit-cosmetics


 

總評分
4.75
質地
效果
抵買
推薦
Share :